Greek Subaru Enthusiasts Club
 
ΦόρουμΦόρουμ  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

Μοιραστείτε | 
 

 ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Andreas70

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2421
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Σεπ 12, 2010 11:10 am

30ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου: Στα Αθίκια…


Επιστροφή στο χώμα για τους Έλληνες αγωνιζόμενους με τους Άρη Βωβό και «ΕΛ ΕΜ» να δείχνουν μέρος των δυνατοτήτων τους σημειώνοντας άνετα τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.

Με αφορμή το γεγονός ότι οι χωμάτινοι αγώνες ήταν ελάχιστοι το τελευταίο διάστημα και πως τα περισσότερα πληρώματα που αγωνίζονται σε αυτή την επιφάνεια προέρχονταν από μακρά περίοδο αποχής, το 30ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου αποτέλεσε την καλύτερη δυνατή ευκαιρία, ώστε να επιστρέψουν στη χωμάτινη δράση. Τη διοργάνωση του σπριντ, ανέλαβε η τοπική Α.Λ.Α.Κορινθίας και πεδίο βολής για τα 35 πληρώματα που εκκίνησαν αποτέλεσε η γνωστή χωμάτινη ειδική διαδρομή Αθίκια, μια από τις αγαπημένες πληρωμάτων και θεατών, στην περιοχή. Παρά ορισμένες εγκαταλείψεις, για τους περισσότερους τα πάντα κύλησαν ομαλά και έτσι, είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και ταυτόχρονα να «ξεσκουριάσουν». Μάλιστα, πέραν της πολύ καλής ειδικής διαδρομής των περίπου 9 χιλιομέτρων, σημαντικό στοιχείο για την καλή διάθεση των πληρωμάτων αποτέλεσε η παρουσία του κόσμου, ειδικά σε γνωστά σημεία της διαδρομής, όπως αυτό της διασταύρωσης με την άσφαλτο.

Καθαρά αγωνιστικά, οι Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά και πέτυχαν τον απόλυτο χρόνο της ημέρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX που προετοιμάζουν οι Λεωνίδας και Λάμπρος Κύρκος, κάνοντας έτσι μια καλή προπόνηση ενόψει όχι μόνο του ασφάλτινου ράλλυ ΔΕΘ την ερχόμενη εβδομάδα, αλλά κυρίως, για το Ράλλυ ΕΛΠΑ που προσμετρά στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, στις αρχές του Οκτώβρη. Κρίμα που στον αγώνα δε βρέθηκαν οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Γιώργος Πολυζώης, που είχαν δηλώσει συμμετοχή με το Lancer του οδηγού, ώστε να απολαύσουμε μια εξαιρετική μάχη. Οι Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» επικράτησαν στην κλάση άνω των 2000 κ.εκ. αλλά και στην άτυπη γενική, αφού στα ράλλυ σπριντ η κατάταξη αφορά κλάσεις.

Από τα 35 πληρώματα που ξεκίνησαν, τα 26 έφτασαν στον τερματισμό. Ανάμεσα σε αυτά, νικητές επέστρεψαν στο χωριό των Αθικιών, οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος, που ήταν ταχύτατοι με το Peugeot 206 Kit Car του οδηγοί, κερδίζοντας την κλάση 1601-2000 κ.εκ. Ακόμη, στην κλάση 1401-1600 κ.εκ. οι Σωτήρης Οικονόμου-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος ήταν οι καλύτεροι με το Citroen C2, τη στιγμή που σε αυτή για αυτοκίνητα έως 1400 κ.εκ. επικράτησαν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος, με Toyota Yaris.

Οργανωτικά, η Α.Λ.Α.Κ. δεν αντιμετώπισε προβλήματα, ενώ στα θετικά ήταν η Live μετάδοση των επιδόσεων των πληρωμάτων, σε πραγματικό μάλιστα χρόνο. Αξίζει να σημειώσουμε, την παρουσία στο σπριντ του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κορινθίας κ. Νανόπουλου, ο οποίος στήριξε τον αγώνα μέσω και της έκθεσης «ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2010». Μάλιστα, σε συνομιλία που είχαμε μαζί του, έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τους αγώνες, καθώς θεωρεί το μηχανοκίνητο αθλητισμό πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της περιοχής, αφού έτσι μπορούν, σύμφωνα με τον ίδιο, να αναδειχθούν και ανεξερεύνητες ομορφιές της Κορινθίας. Παράλληλα, η προσπάθεια των ανθρώπων τόσο του χορηγού όσο και της λέσχης, είναι να «θεσμοθετηθεί» ουσιαστικά η παρουσία στο ράλλυ σπριντ, παράλληλα με την Έκθεση, έχοντας τεθεί ως στόχος το παράδειγμα της Δ.Ε.Θ. και του παραδοσιακού ασφάλτινου αγώνα. Επιπλέον, ο κύριος Νανόπουλος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η στήριξη του Επιμελητηρίου να επεκταθεί και στο Πρωταθληματικό Ράλλυ Κορίνθου. Ίδωμεν!

O Άρης Βωβός μας είπε:
«Όταν συμμετέχεις σε αγώνα μετά από καιρό είναι περίεργα. Ο αγώνας ήταν καλός, μας άρεσε και παράλληλα είχε και αρκετό κόσμο. Συμμετείχαμε στον αγώνα για να επιστρέψουμε στο χώμα ενόψει του επερχόμενου ράλλυ ΕΛΠΑ και μπορώ να πω ότι ήταν μια καλή προπόνηση».




Παράθεση:rallygr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Andreas70

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2421
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Παρ Σεπ 17, 2010 9:58 pm

Γιορτή του Καρτ στους δρόμους της Πάτρας




Παρότι αυτή είναι μόλις η δεύτερη χρονιά διεξαγωγής του, το PICK (Patras International Circuit for Kart), ένας φιλικός αγώνας Καρτ που διεξάγεται στους δρόμους του κέντρου της Πάτρας, γίνεται θεσμός και αποτελεί ήδη μία από τις πιο λαμπερές ετήσιες εκδηλώσεις του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το Σαββατοκύριακο (18-19/9) η πλατεία Γεωργίου της αχαϊκής πόλης θα ζήσει ένα... δεύτερο καρναβάλι. Στην περσινή, πρώτη διεξαγωγή του, ο αγώνας συγκέντρωσε περισσότερους από 10.000 θεατές και τριψήφιο αριθμό Καρτ, για την ασφάλεια των οποίων φρόντισαν περισσότεροι από 80 κριτές!

Το PICK, που διοργανώνει ο Α.Ο. Πατρών στα πρότυπα αντίστοιχων αγώνων Καρτ στις πόλεις άλλων ευρωπαϊκών χωρών, υπόκειται στους κανονισμούς του πρωταθλήματος Καρτ, έχοντας την πιστοποίηση τόσο της ΕΛΠΑ / ΕΘΕΑ όσο και της CIK της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).

Το σιρκουί, μήκους 920 μέτρων, βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, στην πλατεία Γεωργίου, και διασχίζει τις οδούς Μαιζώνος, Πατρέως, Κορίνθου και Αγ. Νικολάου.

Οι συμμετέχοντες –που πρέπει να έχουν εμπειρία τουλάχιστον τριών αγώνων του πρωταθλήματος Καρτ την τελευταία τετραετία- χωρίζονται σε πέντε κατηγορίες: Η μικρότερη, Mini, περιλαμβάνει παιδιά ηλικίας 8-12 ετών, με δίχρονα Καρτ 60 κ.εκ. χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων.

Ακολουθεί η κατηγορία KF3 για παιδιά 12-15 ετών, με υδρόψυκτα Καρτ 125 κ.εκ.. Οι τρεις επόμενες κατηγορίες, Loux, Elevator και Super, περιλαμβάνουν συμμετέχοντες 15 ετών και άνω. Οι δύο πρώτες έχουν πάρει το όνομα δύο εκ των χορηγών του αγώνα.

Στη Loux συμμετέχουν οδηγοί άνω των 15 ετών, που λαμβάνουν μέρος στο ομώνυμο θεσμό του ΑΟΠ στους τοπικούς αγώνες - και στη δεύτερη συμμετέχουν από την υπόλοιπη Ελλάδα. Κάθε αγωνιζόμενος έχει δικαίωμα χρήσης δύο κινητήρων και ενός σετ ελαστικών για όλο το διήμερο.

Η αγωνιστική δραστηριότητα του 2ου PICK θα ξεκινήσει στις 14:30 το μεσημέρι του Σαββάτου (18/9) με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Οι αγωνιζόμενοι κάθε κατηγορίας θα έχουν στη διάθεσή τους δέκα λεπτά – και άλλα τόσα στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, που θα ακολουθήσει αμέσως μετά.

Στις 16:30 της ίδιας μέρας θα ξεκινήσουν οι δοκιμές κατάταξης, επίσης διάρκειας 10 λεπτών για κάθε κατηγορία. Από τους χρόνους αυτούς θα προκύψει η σειρά εκκίνησης των ημιτελικών και από την κατάταξη των ημιτελικών θα προκύψει η σειρά εκκίνησης των τελικών, για κάθε κατηγορία.

Οι ημιτελικοί θα ξεκινήσουν στις 17:45 το απόγευμα του Σαββάτου και οι τελικοί στις 11:30 το πρωί της Κυριακής (19/9), έπειτα από μία ώρα προθέρμανσης των αγωνιζόμενων. Ο αγώνας της κατηγορίας Mini περιλαμβάνει 12 γύρους και όλων των άλλων κατηγοριών 15 γύρους.

Στις 14:00 της Κυριακής θα γίνουν οι απονομές, στην πλατεία Γεωργίου. Πέραν των κυπέλλων, στους νικητές κάθε κατηγορίας θα απονεμηθεί έπαθλο 600 – 1.000 ευρώ, στους δεύτερους ένα ταξίδι στο Grand Prix της Formula 1 στη Monza της Ιταλίας το 2011, στους τρίτους ένα ρολόι και στους 4ους και 5ους δωρεάν συμμετοχή στο PICK 2011.





Παράθεση:ingr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Andreas70

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2421
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Δευ Σεπ 20, 2010 9:36 am

2nd Classic Tour – Mykonos 2010

Μετά την περσινή μεγάλη επιτυχία που είχε το 1ο Classic Tour – Mykonos 2009, HELLENIC LANCIA CLUB και AC3, συνδιοργανώνουν υπό την αιγίδα του Δήμου Μυκόνου στις 1,2,3 Οκτωβρίου 2010, το 2nd CLASSIC TOUR – MYKONOS 2010.
Η τριήμερη εκδήλωση για Ιστορικά Αυτοκίνητα (Αντίκες) στο νησί της Μυκόνου, θα διεξαχθεί σε ασφάλτινη διαδρομή 100 χλμ. περίπου και θα περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές ακρίβειας (μ.ω.τ. μικρότερη των 50χλμ./ώρα) και παράλληλα άφθονο χρόνο για διασκέδαση.

Το Πρόγραμμα του αγώνα έχει ως εξής:

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

08:05 Αναχώρηση πλοίου από λιμάνι Ραφήνας
12:30 Άφιξη στη Μύκονο – Μετάβαση στο Ξενοδοχείο PENELOPE VILLAGE – Γεύμα.
17:30 Εκκίνηση 1ου Σκέλους από το PENELOPE VILLAGE- Καλό Λιβάδι
19:00 Τερματισμός 1ου Σκέλους στη Χώρα της Μυκόνου

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

11:00 Εκκίνηση 2ου Σκέλους
13:00 Τερματισμός 2ου Σκέλους στο Ξενοδοχείο PENELOPE VILLAGE – Γεύμα.
17:30 Εκκίνηση 3ου Σκέλους από το PENELOPE VILLAGE- Καλό Λιβάδι
19:00 Τερματισμός στη Χώρα της Μυκόνου

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

10:30 Ανακοίνωση αποτελεσμάτων
11:45 Γεύμα-μπουφέ και Τελετή απονομής επάθλων
13:00 Αναχώρηση από Ξενοδοχείο για το λιμάνι Μυκόνου
13:45 Αναχώρηση πλοίου από λιμάνι Μυκόνου (18:35 Άφιξη στο λιμάνι της Ραφήνας).
Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα ορίζεται στα 235,00 ΕΥΡΩ

Το παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνει:
i) αγωνιστικό παράβολο,
ii) δύο (2) διανυκτερεύσεις στο ΗΟΤEL PENELOPE VILLAGE στο Καλό Λιβάδι Μυκόνου σε ένα δίκλινο δωμάτιο με πρωινό
iii) δύο γεύματα
iv) απονομή επάθλων
v) γεύμα απονομής
vi) έντυπα του αγώνα
vii) αναμνηστικά

Για δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμματεία του αγώνα στα τηλέφωνα: 2751069019, 2109243193, FAX:2751066913 E: info@hlc.gr , info@ac3.gr www.hlc.gr , www.ac3.gr
Οι δηλώσεις συμμετοχής για τον αγώνα γίνονται δεκτές έως την Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010.


Παράθεση:rallygr


Υ.Γ Lancia και Μυκονο??? Νασοοοο Rolling Eyes Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
savvas sti type ra
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28215
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 44
Τόπος : AΘΗΝΑ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Τρι Σεπ 21, 2010 1:51 pm

καλα θα ηταν να δηλωσω μια συμμετοχη εκει με το δικο μου αγωνιστικο αλλα που χρονος για τετοια..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : Ωρωπος

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Τρι Σεπ 21, 2010 10:32 pm

Ωραια φαση το σκηνικό στην Πατρα Cool
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tarantinodrag
vip
vip
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 4266
Ημερομηνία εγγραφής : 01/07/2010
Τόπος : LARISSA

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Τρι Σεπ 21, 2010 10:53 pm

ωραια πραγματααααα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.tarantinodrag.blogspot.com
Andreas70

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2421
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Δευ Οκτ 04, 2010 10:34 am

34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ: Νίκη και τίτλος!




Θέλει πάντα να κερδίζει. Αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουμε οι περισσότεροι από όσους (αλήθεια πόσοιWink ασχολούμαστε με τους ελληνικούς αγώνες. Ο Άρης Βωβός είναι ότι ταχύτερο διαθέτει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια και ο σπουδαίος αυτός οδηγός φροντίζει να το πιστοποιεί σε κάθε ευκαιρία. Αυτό ακριβώς έκανε και στο 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, όπου με τον «ΕΛ-ΕΜ» πάντα στο δεξί μπάκετ του Lancer EVO IX, κυριάρχησαν απόλυτα και κατέκτησαν δικαίως τη νίκη. Από την πρώτη ειδική του αγώνα πέρασαν στην κορυφή και παρέμειναν εκεί ως το τέλος, πιστοποιώντας την ανωτερότητα τους έναντι των υπόλοιπων συνδυασμών, οι οποίοι ήταν υποδεέστεροι τόσο σε σχέση με τους νικητές, όσο και με τους Παπαδημητρίου-Χατζητσοπάνη που εγκατέλειψαν, γεγονός που μαρτυρά και η τελική διαφορά στη γενική κατάταξη. Ένα αποτέλεσμα που εκτός από το γεγονός ότι τον χρίζει πολυνίκη του ΕΛΠΑ, αφού αυτή είναι η 3η του επικράτηση μετά από αυτές που σημείωσε το 1998 και το 2001, του χαρίζει και το δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος, και τον έκτο συνολικά της καριέρας του. Αναμφίβολα, και οι αριθμοί πλέον μιλάνε από μόνοι τους.

Το πλήρωμα του EVO IX σήμερα δεν είχε κανένα λόγο να ρισκάρει και να πιέσει. Ειδικότερα από τη στιγμή που οι Μίχος-Χειράκης είχαν πολύ νωρίς μία έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν, γνώριζαν πολύ καλά ότι το μόνο που χρειάζονταν ήταν να φτάσουν στον τερματισμό. Και το κατάφεραν. Αντίστοιχη τύχη είχε και ο Πάνος Χατζητσοπάνης, ο οποίος με ένα σαφώς υποδεέστερο αυτοκινήτου έναντι του ανταγωνισμού πρόσφερε πλούσιο θέαμα εχθές, ενώ σήμερα το πρωί δεν κατάφερε δυστυχώς να ξεκινήσει λόγω προβλήματος στα αμορτισέρ. Παράλληλα, ούτε ο Γιάννης Παπαδημητρίου κατάφερε να ξεκινήσει σήμερα, αφού δεν υπήρχε η δυνατότητα επισκευής του αυτοκινήτου. Έτσι, οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» έμειναν πολύ μόνοι απέναντι στον ξενόφερτο ανταγωνισμό, αλλά κατάφεραν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία απέναντι στην πρόκληση.



Yurii Protasov-Adrian Aftanaziv (Mitsubishi Lancer EVO 9)

Την ώρα που οι Πρωταθλητές Ελλάδος ταξίδευαν προς τον τερματισμό, οι υπόλοιποι ξένοι συνδυασμοί, οι οποίοι και ακολουθούν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, είχαν τη δική τους μάχη. Και ενώ όλα έδειχναν ότι ο Michal Solowow θα ήταν αυτός που θα κατακτούσε τη δεύτερη θέση στο βάθρο και μαζί τους περισσότερους βαθμούς στο ERC, ένα πρόβλημα στον κινητήρα δύο ειδικές πριν το τέλος, τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Έτσι, ο Ουκρανός Yuri Protasov με το Lancer EVO IX, κατάφερε να ανέβει δεύτερος και να τερματίσει στο βάθρο, σημειώνοντας το καλύτερο του αποτέλεσμα σε επίπεδο ERC. Βέβαια, ο Ουκρανός αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, τόσο με την ανάρτηση, ενώ χτύπησε και τον τροχό του EVO λίγο πριν το τέλος, χωρίς ευτυχώς να του στερήσει το σημαντικό για τον ίδιο αποτέλεσμα. Πάντως, σε κάθε περίπτωση ο Protasov μπορεί να μην εντυπωσίασε στις ειδικές διαδρομές, αλλά κινήθηκε γρήγορα και αξιοπρεπώς.



Antonin Tlustak-Jan Skaloud (Skoda Fabia S2000)

Τα μηχανικά προβλήματα, όμως, δεν έκριναν μόνο την 2η θέση της γενικής, αλλά και την 3η! Βλέπετε, εκτός από τον Solowow, και ο Matsiej Oleksowicz αναγκάστηκε να εγκαταλείψει σήμερα από πρόβλημα στο κιβώτιο του Fiesta, με αποτέλεσμα στην 3η θέση της γενικής να σκαρφαλώσει ο Antonin Tlustak με το Skoda Fabia S2000. Ο Τσέχος οδηγός, εκμεταλλεύτηκε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τα προβλήματα των αντιπάλων του, έτσι ώστε να καταφέρει να σκαρφαλώσει στην 3η θέση του βάθρου, σημειώνοντας επίσης το καλύτερο του αποτέλεσμα στο ERC. Βέβαια, αξίζει να τονίσουμε ότι ο νεαρός οδηγός συμμετείχε για πρώτη φορά στο χώμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία για τις μέτριες επιδόσεις του.



Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός (Subaru Impreza N12)

Από εκεί και πέρα, η συνέχεια στην κατάταξη είχε ελληνικό ενδιαφέρον. Μάλιστα, ακόμα ένας οδηγός κατάφερε να σημειώσει στο 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ μία από τις καλύτερες επιδόσεις της καριέρας του. Ο λόγος για τον Διονύση Σπανό, που με τον Σωτήρη Γκοτοβό, κατάφεραν μετά από έναν μαραθώνιο δύο ημερών να τερματίσουν στην 4η θέση της γενικής, αλλά και την 5η του ελληνικού αγώνα σήμερα. Βλέπετε, όπως σας είχαμε αναφέρει και εχθές, κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά για το ελληνικό Πρωτάθλημα. Ένα αποτέλεσμα που ήρθε μετά από μεγάλη προσπάθεια του πληρώματος, το οποίο και κατάφερε να φέρει το λευκό Subaru Impreza N12 πίσω στην Ιτέα, έχοντας αντιμετωπίσει σήμερα και σημαντικά προβλήματα με τα φρένα. Πάντως, αμφότεροι είναι άξιοι συγχαρητηρίων, ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για ένα πλήρωμα χαμηλών τόνων που στόχος τους είναι ξεκάθαρα η προσωπική ευχαρίστηση.



Nίκος Χαλιβελάκης-Ελένη Μαλακτάρη (Mitsubishi Lancer EVO 9)

Στην 5η θέση της γενικής, ακολούθησε ο Νικόλας Χαλιβελάκης, με την Ελένη Μαλακτάρη δίπλα του στο ΕΚΟ-Lancer EVO IX. Ο νεαρός οδηγός κατάφερε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του αγώνα, και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό, παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισαν λίγες ειδικές πριν το τέλος. Συγκεκριμένα, αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με το τούρμπο, το οποίο εν τέλει δεν τους στοίχισε μία εγκατάλειψη και τους επέτρεψε να πανηγυρίσουν σήμερα και την 4η θέση του ελληνικού αγώνα. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε ο Jan Cherny από την Τσεχία, ο οποίος οδήγησε δύο ημέρες στο όριο το Citroen C2 R2. Μάλιστα, με αυτό το αποτέλεσμα ο νεαρός οδηγός, όχι μόνο κατάφερε να τερματίσει πρώτος στην κατηγορία των αυτοκινήτων με κίνηση στους δύο τροχούς, αλλά και να κατακτήσει και μαθηματικά πλέον τον τίτλο στο 2WD Cup της FIA. Αρκετά πιο πίσω από τον Cherny ακολούθησε ο Szymon Ruta με το Peugeot 207 S2000, ο οποίος σήμερα εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα των υπόλοιπων συνδυασμών, και κάλυψε το χαμένο από εχθές έδαφος, με αποτέλεσμα να τερματίσει έβδομος γενικής.

Στην όγδοη θέση, και πρώτοι στην ελληνική F2 τερμάτισαν και σήμερα οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600, οι οποίοι έκαναν το δύο στα δύο και μπήκαν για τα καλά στη μάχη της διεκδίκησης της F2 στο κύπελλο χώματος. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα κινήθηκαν γρήγορα, ενώ σήμερα χτύπησαν και σε ένα βράχο με αποτέλεσμα να φοβηθούν μήπως προκαλέσουν κάποια σοβαρότερη ζημιά στο αυτοκίνητο. Οι Παπαδογεώργος-Πάλλας και Γιώτης-Βότσης, με Toyota Yaris και Hyundai Accent, αντίστοιχα, συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, με τους πρώτους να κερδίζουν και τις δύο ημέρες την Α/5! Όπως έχουμε αναφέρει και πιο πριν, ο ελληνικός αγώνας έχει δύο κατατάξεις, και πίσω από τον νικητή Άρη Βωβό, ακολούθησε ο Θέμης Χαλκιάς, που μαζί με τον Νίκο Μουζάκη, κατάφεραν να φέρουν το Subaru Impreza N15 στον τερματισμό. Ο συμπαθής οδηγός επιθυμούσε διακαώς να τερματίσει έναν αγώνα και επιτέλους τα κατάφερε, ξεπερνώντας και τα χθεσινά προβλήματα, τα οποία τον οδήγησαν στην εγκατάλειψη. Πίσω τους, τερμάτισαν οι Τσίλης-Αχτίδας, οι οποίοι επίσης εγκατέλειψαν εχθές και σήμερα επέστρεψαν καταφέρνοντας να ανέβουν στο ελληνικό βάθρο του αγώνα της δεύτερης ημέρας.



Jan Cerny-Pavel Kohout (Citroen C2 R2 Max)

Παράλληλα, σήμερα επέστρεψαν στη δράση και τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των Ιστορικών, με τους Λυκάκη-Χατζηθεωδορίδη στο τιμόνι του Ford Escort RS 2000 να κερδίζουν εν τέλει τον αγώνα. Σήμερα, οι συμμετέχοντες στην κατηγορία αγωνίστηκαν σε τρεις ειδικές διαδρομές, και από εκεί επέστρεψαν στην Ιτέα για τη ράμπα του τερματισμού. Και σε αυτήν την περίπτωση, η σημερινή ημέρα προσμετρούσε ξεχωριστά για το Πρωτάθλημα, ενώ υπήρχε και ξεχωριστή γενική κατάταξη για τον διήμερο αγώνα. Έτσι, οι Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης κέρδισαν τον αγώνα, αλλά και την κάθε ημέρα ξεχωριστά. Το πλήρωμα του λευκού Escort, συνάντησε και σήμερα αντίσταση από τους Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα, ειδικά στις περιπτώσεις που ο ταλαντούχος οδηγός-συνοδηγός για την περίσταση- ανέλαβε τα πηδάλια, τερματίζοντας τελικά με το εντυπωσιακό σε όψη και ήχο Ford Escort RS 1600, και σήμερα δεύτεροι. Στη μάχη της κορυφής βρέθηκαν και οι Καροτσιέρης-Κατάρας με ακόμα ένα Ford Escort RS 2000, οι οποίοι όμως στάθηκαν και σήμερα άτυχοι, αφού εγκατέλειψαν μία ειδική πριν το τέλος από μηχανικό πρόβλημα.



Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης (Opel Corsa S1600)

Με αυτόν τον τρόπο, το 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ πέρασε στην ιστορία, και ήδη τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα και ομάδες έχουν αρχίσει να φεύγουν από την Ιτέα. Σίγουρα, ο αγώνας οργανωτικά άγγιξε τα υψηλά επίπεδα που έχουμε συνηθίσει. Οι οδηγοί έμειναν ικανοποιημένοι, με εξαίρεση τα σφικτά ωράρια σε κάποιες περιπτώσεις. Θετικό ήταν το στοιχείο ότι οι χωμάτινες επιφάνειες, και συγκεκριμένα το Δροσοχώρι, από το οποίο οι αγωνιζόμενοι πέρασαν συνολικά πέντε φορές στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και δεν καταστράφηκαν. Βέβαια, όταν είσαι σε μία περιοχή όπως η Φωκίδα και η ευρύτερη περιοχή, όπου μας περικυκλώνουν πολλές και υπέροχες ειδικές διαδρομές, αναρωτιέσαι αν θα ήταν καλύτερα να περιελάμβανε έστω ακόμα μία. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η σχεδίαση ήταν έξυπνη, χωρίς να ταλαιπωρεί τους οδηγούς. Αυτό που χρειάζεται κατά τη γνώμη μας αναθεώρηση είναι γενικότερα το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Το ενδιαφέρον είναι αισθητά μειωμένο και πλέον η Παγκόσμια Ομοσπονδία πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο της ένωσης του ERC με το IRC. Και αν δεν είναι αυτό εφικτό; Ας καταργηθεί ο τρόπος βαθμολόγησης, όπου επιβάλλει σε κάποιον οδηγό να δηλώνει συμμετοχή από την αρχή της χρονιάς, αποτρέποντας κάποιους που κερδίζουν αγώνα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν να αποφασίσουν την εμπλοκή τους στη συνέχεια. Και αν από όλα αυτά τίποτα δεν είναι εφικτό, η δική μας οργανωτική επιτροπή πρέπει είτε να εξετάσει σοβαρά και με πλάνο το ενδεχόμενο της ένταξης του αγώνα στο IRC, είτε έστω την αλλαγή της ημερομηνίας νωρίτερα. Βλέπετε, τον Οκτώβριο στις περισσότερες των περιπτώσεων ο τίτλος έχει κριθεί, με αποτέλεσμα οι κορυφαίες συμμετοχές να μην αποφασίζουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα. Αν πρέπει να γίνει ασφάλτινος; Καλή ερώτηση, αλλά μεγάλο θέμα ανοίξαμε που δεν είναι της παρούσης.



Κωνσταντίνος Παπαδογεώργος-Κωνσταντίνος Πάλλας (Toyota Yaris)



Θέμης Χαλκιάς- Νίκος Μουζάκης (Subaru Impreza N15)



Θανάσης Τσίλης-Μάνος Αχτίδας (Mitsubishi Lancer EVO 9)


Aς δούμε, όμως, τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα, μετά τον τερματισμό στην Ιτέα:

Άρης Βωβός: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα. Θα χαρακτήριζα τον αγώνα σαν «Μίνι Ακρόπολις». Ήταν δύσκολος και σκληρός αγώνας ειδικά στο τέλος, άλλωστε είχε μήκος 250 χιλιομέτρων. Είμαι ευχαριστήμενος και για το 6ο πρωτάθλημα που κερδίζω. Για τη συνέχεια δεν ξέρω τίποτα. Αυτό που ξέρω είναι ότι αγαπάω τους αγώνες και αυτό θα με κάνει να σκεφτώ για το μέλλον».

Yurii Protasov: «Ο αγώνας ήταν ωραίος και ήταν δύσκολο να τερματίσεις. Είμαστε χαρούμενοι. Ακόμη και στην τελευταία Ε.Δ. χτυπήσαμε μια πέτρα αλλά όλα καλά. Είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς».

Antonin Tlustak «Είναι το πρώτο βάθρο για εμάς. Είμαστε χαρούμενοι. Το αυτοκίνητο είναι καλό. Ο αγώνας ήταν ωραίος, με καλό καιρό. Μόνο που οι Ε.Δ. είχαν πολλές ανωμαλίες και αυτό είναι κάτι που δε μου αρέσει».

Διονύσης Σπανός: «Χθες είδαμε το ρυθμό των υπόλοιπων και ακολουθήσαμε. Το αποτέλεσμα για εμάς είναι καλό. Προσπαθήσαμε πολύ και είμαστε ευχαριστημένοι».

Νικόλας Χαλιβελάκης: «Ο αγώνας ήταν ωραίος, εκτός από την τελευταία απλή που ήταν τραγική. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα. Αυτό το ράλλυ ήταν μεγάλο σχολείο για εμάς, αφού μάθαμε πολλά».

Jan Cerny: «Κερδίσαμε το Πρωτάθλημα δικίνητων και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ήταν σα να συμμετείχα πρώτη φορά σε χώμα και θα ήθελα να το επαναλάβω σύντομα, γιατί μου αρέσει πολύ να οδηγώ σε χωμάτινες Ε.Δ.»

Χαράλαμπος Γαζετάς:
Στην πρώτη ημέρα ξεκινήσαμε γρήγορα και βρισκόμασταν μπροστά από τον Cerny. Έπειτα κόψαμε γιατί θέλαμε να τερματίσουμε. Ο αγώνας ήταν ωραίος και είμαστε ικανοποιημένοι.

Szymon Ruta: «Κερδίσαμε την ημέρα για το ERC και είμαστε ευχαριστημένοι. Κάναμε ορισμένους καλούς χρόνους, ειδικά στο τέλος που και ο Βωβός είμαι σίγουρος ότι είχε μειώσει ρυθμός επειδή ήταν πρώτος. Είχαμε ορισμένα προβλήματα σήμερα, στο τέλος είχαμε και φωτιά στο αυτοκίνητο εξαιτίας ορισμένων καλωδίων της τρόμπας βενζίνης, αλλά καταφέραμε και τη σβήσαμε και είμαστε στον τερματισμό. Μου άρεσε ο αγώνας, αν και μας συνέβησαν πολλά, υπέροχος αγώνας. Ευχαριστούμε πολύ»!



Οι νικητές του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ

Παράθεση:rallygr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
savvas sti type ra
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28215
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 44
Τόπος : AΘΗΝΑ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Οκτ 10, 2010 6:02 am

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ

Μιας και προχτες μιλαγα με τον Πατσουρεα και ειπαμε για την αναβαση Πορταριας ας δουμε μερικα βιντεακια ....

https://www.youtube.com/watch?v=DW1rDTJ9Wbg
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
savvas sti type ra
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28215
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 44
Τόπος : AΘΗΝΑ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Οκτ 10, 2010 6:06 am

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ

Ειχαμε και ενα ατυχημα με ενα αγωνιστικο οπου χτυπησε και ενας θεατης!!

https://www.youtube.com/watch?v=bgE-u-tEE0o
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
savvas sti type ra
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28215
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 44
Τόπος : AΘΗΝΑ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Οκτ 10, 2010 6:08 am

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ

Και αναβαση με θεα ενα πεταλο....

https://www.youtube.com/watch?v=JFGcfcdo1QE
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
savvas sti type ra
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28215
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 44
Τόπος : AΘΗΝΑ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Οκτ 10, 2010 6:10 am

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ

αρε και ενα Subaru gt τι εργαλειο....

https://www.youtube.com/watch?v=OEAN4vr5M2M
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
savvas sti type ra
Super Moderator
Super Moderator
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 28215
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 44
Τόπος : AΘΗΝΑ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Οκτ 10, 2010 6:36 am

Θαναση γραψε λαθος απο γρηγοραδα δεν το ειδα!! το εσβησα!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
thanasis_ti



Αριθμός μηνυμάτων : 8
Ημερομηνία εγγραφής : 03/07/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Οκτ 10, 2010 7:28 am

savvas sti type ra έγραψε:
Θαναση γραψε λαθος απο γρηγοραδα δεν το ειδα!! το εσβησα!! Wink

ok γι αυτό το έγραψα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Andreas70

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2421
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Κυρ Οκτ 24, 2010 9:03 am

Ανάβαση Πιτίτσας: Χρονομετρημένες δοκιμές




Λεωνίδας Κύρκος (Φωτό αρχείου, Photo Rally Press)

Αν και στις αναβάσεις έχουμε συνηθίσει οι δοκιμές του Σαββάτου να είναι μια τυπική διαδικασία, στην Πιτίτσα, τον έβδομο αγώνα του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων ήταν δοκιμές ουσίας καθώς το οδόστρωμα αποδείχτηκε πιο γλιστερό από ό,τι περίμεναν οι περισσότεροι οδηγοί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές έξοδοι και φυσικά μεγάλη καθυστέρηση, δεδομένου μάλιστα πως οι διοργανωτές του Α.Ο.Π. αποφάσισαν να γίνουν τελικά και τα τρία σκέλη των δοκιμών. Την καλύτερη επίδοση της ημέρας (2:01.80) σημείωσε ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort WRC που συμμετείχε μόνο στο… ταλαίπωρο πρώτο σκέλος. Ο Λάμπρος Κύρκος ήταν από τους οδηγούς που είχαν έξοδο στο πρώτο σκέλος αλλά ανέκαμψε στο δεύτερο και σημείωσε την καλύτερη επίδοση αυτού (2:04.38), απόντος του αδερφού του, ενώ στο τρίτο ανέβασμα ήταν η σειρά του Σταμάτη Κατσίμη (2:05.35) να είναι ο πιο γρήγορος έστω και με το ανεπαίσθητο πλεονέκτημα του ενός δεκάτου από τον Λάμπρο Κύρκο. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώθηκε στις 15:30 και ήταν το πιο χρονοβόρο λόγω των ατυχημάτων, ενώ στα υπόλοιπα συμμετείχαν λιγότεροι οδηγοί και η κατάσταση, τουλάχιστον από πλευράς χρόνου εξομαλύνθηκε.

Οι αγωνοδίκες πριν ολοκληρώσουν το Σαββατιάτικο έργο τους θα πρέπει να εξετάσουν και ένα αίτημα των οδηγών να κοπούν τα τελευταία περίπου 400 μέτρα της διαδρομής και μια στροφή που βρίσκεται μέσα σε αυτά. 40 οδηγοί συγκέντρωσαν υπογραφές και μέσω του Σ.Ο.Α.Α. μετέφεραν στην οργάνωση το αίτημα να επιστρέψει η χάραξη σε αυτή που χρησιμοποιούταν μέχρι πέρσι καθώς δεν ενημερώθηκαν για την αλλαγή. Ο Α.Ο.Π. πάντως είχε ανακοινώσει την αλλαγή εδώ και πολύ καιρό δίνοντας μάλιστα και εορταστικό χαρακτήρα, δεδομένου πως η διαδρομή με αυτά τα 400μ. επιπλέον είναι ακριβώς ίδια με εκείνη που έτρεχαν οι οδηγοί στην προηγούμενη πρωταθληματική σταδιοδρομία της Πιτίτσας από το 1973.

Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 το πρωί της Κυριακής και ως είθισται η διαδρομή θα είναι κλειστή από νωρίς. Ο Α.Ο.Π. και φέτος θα διαθέσει λεωφορεία για τη μεταφορά των θεατών μέσα στην ειδική.


Παράθεση:rallygr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Andreas70

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2421
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Athens

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ   Δευ Οκτ 25, 2010 1:42 am

Ανάβαση Πιτίτσας: Μάχες στα δέκατα




Αντώνης Χατζηβασιλείου - Seat Cordoba WRC

Η φετινή Ανάβαση Πιτίτσας είναι κλασσικό παράδειγμα για το πώς ξορκίζεται μια αγωνιστική ημέρα που ξεκινάει στραβά και καταλήγει σε έναν ήρεμο και όμορφο αγώνα με ενδιαφέρον και ανακατατάξεις στο τελευταίο λεπτό. Ο Α.Ο.Π. διοργάνωσε τον έβδομο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και αντιμετώπισε διάφορα προβλήματα τα οποία ωστόσο ξεπεράστηκαν επιτυχώς είτε χάρη στην άμεση αντιμετώπιση, είτε χάρη στη σωστή συνεργασία ανθρώπων, είτε χάρη στη βοήθεια του Θεού.

Συγκεκριμένα μετά το επεισοδιακό Σαββατιάτικο κομμάτι με τις εξόδους και τα ατυχήματα που μείωσε ακόμη περισσότερο εκείνους που θα εκκινούσαν τον αγώνα. Το πρωί της Κυριακής μόλις που είχαν ολοκληρώσει τα περάσματά τους δύο αυτοκίνητα και ο κινητήρας στο Ford Escort του Γιώργου Κατσαρού γέμισε με λάδια τις τρεις τελευταίες στροφές «προσφέροντας» στους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στη διαδρομή, αναμονή περίπου μιας ώρας. Προς απογοήτευση το σκηνικό κακοδαιμονίας συνεχίστηκε με τις εξόδους του Νεκτάριου Δέγλερη, του Ανδρέα Μαργαρώνη και του Κώστα Παπαχρήστου και κάπως έτσι σχεδόν ξεκληρίστηκε η πολυπληθής Α6, αλλά τουλάχιστον ολοκληρώθηκαν εκεί οι καθυστερήσεις.



Λάμπρος Κύρκος - Mitsubishi EVO IX

Οπότε περνάμε και στα σαφώς πιο ενδιαφέροντα που σε επίπεδο κορυφής συνοψίζονται στο ότι ο Λάμπρος Κύρκος εξασφάλισε και μαθηματικά έναν ακόμη τίτλο, εκείνον της κατηγορίας Ν. Ο Κύρκος έδειξε να επηρεάζεται πολύ λιγότερο από τα λάδια που δυσχέραιναν τις προσπάθειες όλων των οδηγών και κυρίως από τους άμεσους αντίπαλούς του, τους Σταμάτη Κατσίμη και Κώστα Πατσουρέα. Έτσι η νίκη ήρθε στην ουσία στο πρώτο σκέλος όπου η επίδοσή του ήταν μακράν καλύτερη από εκείνη του Κατσίμη. Ο τελευταίος κινήθηκε σαφώς πιο γρήγορα στο δεύτερο πέρασμα αλλά και πάλι ήταν αργότερος, έστω και για μερικά εκατοστά. Ο Πατσουρέας πήρε την τρίτη θέση εμπρός από όλα τα δεκάρια αλλά μόνο στο δεύτερο σκέλος του αγώνα κινήθηκε ανταγωνιστικά και αυτό γιατί κατέβασε μια διάσταση τις ζάντες του EVO IX, το οποίο ταίριαξε καλύτερα στην ανάβαση με τις 17άρες. Από τα δεκάρια ξεχώρισε ο Διαμαντής Τσαμπάζης ο οποίος απειλήθηκε από τον Ποσειδώνα Γορίτσα στο πρώτο σκέλος αλλά πήρε περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο στο δεύτερο και εξασφάλισε την τέταρτη θέση.



Σταύρος Σταμέλος - VW Golf Kit Car

Στα δίλιτρα της Ομάδας Ν ο Δημήτρης Μανούσης με το Honda Civic Type-R μετά την Πορταριά επικράτησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά αλλά όχι με άνεση καθώς ο τοπικός Χρήστος Αυγερόπουλος με το Renault Clio Ragniotti κινήθηκε αρκετά γρήγορα. Στο δεύτερο σκέλος μάλιστα ο Αυγερόπουλος ήταν ταχύτερος αλλά τα δέκατα που κέρδισε δεν του έφταναν να καλύψει το ενάμισι δευτερόλεπτο που είχε χάσει νωρίτερα. Από εκεί και πέρα στην Ομάδα Ν συνέβησαν πολλά και διάφορα.

Αγωνιστικά στη Ν2 ο Θανάσης Κρέτσας με το Peugeot 106 είχε πάρει κεφάλι με διαφορά δύο δευτερολέπτων από τον Μπουροθανασόπουλο από το πρώτο σκέλος, αλλά είχε έξοδο στο δεύτερο και έχασε μοναδική ευκαιρία για νίκη. Ο Μπουροθανασόπουλος (Citroen Saxo) μόλις ενημερώθηκε για την ατυχία του κυριότερου αντιπάλου του δεν πίεσε όσο έπρεπε και έτσι στον τερματισμό διαπίστωσε με έκπληξη πως ήταν και πάλι δεύτερος, αυτή τη φορά πίσω από τον Γιώργο Ντέκα με το άλλο Saxo και ελάχιστα εμπρός από τον Θόδωρο Ζαχαριάδη με το Peugeot 106. Τελικά όμως ο Μπουροθανασόπουλος είναι ο νικητής της Πιτίτσας αφού το ηλεκτρικό χειρόφρενο στο Saxo του Ντέκα του κόστισε 5 δευτερόλεπτα και τον έστειλε τρίτο, ολοκληρώνοντας έτσι άδοξα μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη. Στη Ν1 και τις μονομαχίες των Peugeot 106 ο Χρήστος Βασιλείου ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη αλλά ένα παράτυπο φίλτρο τον έστειλε εκτός αγώνα και έτσι η νίκη πέρασε στον Κώστα Πάρρα με δεύτερο τον Κώστα Ντέκα για οκτώ μόλις δέκατα.



Βασίλης Ντέρμας - Ford Escort RS2000

Στην Ομάδα Α η έκπληξη ήρθε από τον Αντώνη Χατζηβασιλείου με το σπάνιο για τους ελληνικούς αγώνες, Seat Cordoba WRC. Ο Χατζηβασιλείου πήρε οκτώ δέκατα από τον Μιχάλη Ευθυμίου με το Ford Escort WRC στο πρώτο σκέλος και ο πολυπρωταθλητής δεν κατάφερε να καλύψει παρά τα μισά από αυτά στο δεύτερο ανέβασμα, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να εξασφαλίσει και εκείνος τον τίτλο της κατηγορίας μια στροφή πριν το φινάλε. Ο Αργύρης Τσούλος με το EVO IX ήταν τρίτος και εξακολουθεί να ελπίζει για τον τίτλο, τον οποίο θα γευτεί σε περίπτωση που ο Ευθυμίου δεν τερματίσει στον Σχίνο. Στα δίλιτρα ο Σταύρος Σταμέλος με το VW Golf Kit Car δεν συνάντησε δυσκολίες από τον Ηλία Λαζανά (Ford Puma Kit Car) όπως ήταν φυσικό εξάλλου, ενώ στην Α6 είχαμε μια από τις πιο όμορφες μάχες με το Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106) να κερδίζει τον Ανδρέα Ντόφη (Citroen Saxo) με διαφορά μόλις δύο δεκάτων. Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R) επικράτησε εύκολα απέναντι στον πατέρα του, Στράτο με το Renault Clio Ragniotti της A7 και ακόμη πιο εύκολα πήρε την Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Peugeot 206.



Δημήτρης Μανούσης - Honda Civic Type-R

Στην Ομάδα Ε ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort WRC εντυπωσίασε και πάλι με τους χρόνους του κυρίως στις πιο δύσκολες συνθήκες του πρώτου σκέλους όπου τα τσιμέντα στα λάδια δημιουργούσαν ελαφρώς γλιστερό οδόστρωμα και έτσι έφτασε στην καλύτερη επίδοση της ημέρας με 4:02.29. Εξαιρετικός βεβαίως ήταν και ο Αντώνης Αθυμαρίτης με τη Lancia Delta Integrale που ήταν ταχύτατος και στα δύο σκέλη, ενώ τρίτο χρόνο στη γενική της Ομάδας Ε και νικητής στα δίλιτρα ήταν ο Βασίλης Ντέρμας με το Ford Escort RS2000 που επικράτησε και στην κλάση Ε11 του Χρήστου Παπαχριστόπουλου με το VW Scirocco. Οι περισσότερες κλάσεις της Ε κρίθηκαν στα λίγα δευτερόλεπτα, αποκορύφωμα όμως ήταν η Ε12 για τα δικίνητα όπου τα τρία BMW M3 στριμώχτηκαν μέσα σε λιγότερο από ενάμισι δευτερόλεπτο. Νικητής ήταν ο Βασίλης Καλκούνος και τον ακολούθησε ο Δημήτρης Παντελάκης με τρίτο τον Διονύση Τροβά, κατάταξη που διαμορφώθηκε στο δεύτερο σκέλος, καθώς στο πρώτο ο Τροβάς ήταν δεύτερος και μόλις έξι εκατοστά πίσω του ο Παντελάκης. Στην Ε10 ο Γιώργος Πολίτης με το Citroen AX Maxi πήρε από ενάμισι δευτερόλεπτο σε κάθε σκέλος για να πάρει και τη νίκη απέναντι στον Παντελή Βασιλειάδη με το άλλο AX και ουσιαστικά να εξασφαλίσει και τον τίτλο της κλάσης. Στην Ε9 χωρίς αντίσταση ήταν η… βόλτα για τον Χαράλαμπο Ροϊδόπουλο με το Peugeot 205 Maxi.



Σπύρος Βοργιάς - Peugeot 106 S16

Τέλος στην κατηγορία των ιστορικών ο Λάμπρος Αγγελάκης (Ford Escort RS2000) πήρε τη νίκη με δεύτερο τον Δημήτρη Παπανδρέου (Porsche 911) ο οποίος έκανε υπερπροσπάθεια στο δεύτερο σκέλος και εκμεταλλεύτηκε και την καθυστέρηση του Αγγελάκη, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να πλησιάσει στο ενάμισι δευτερόλεπτο.

Επόμενος αγώνας για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η νέα Ανάβαση Σχίνου που θα αποτελέσει και νέο φινάλε για το πρωτάθλημα στη θέση της Ριτσώνας.



Χάρης Μπουροθανασόπουλος - Citroen Saxo VTS

Ας δούμε τι δήλωσαν ορισμένοι από τους πρωταγωνιστές

Λάμπρος Κύρκος: «Ένα ενδιαφέρον και όμορφο πρωτάθλημα ολοκληρώνεται για εμάς καθώς πετυχαίνουμε το στόχο μας. Είναι πολύ καλό που είχαμε ανταγωνισμό φέτος αφού βοήθησε και εμένα αλλά και να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο και τόσο ο Σταμάτης Κατσίμης όσο και ο Κώστας Πατσουρέας αποδείχτηκαν άξιοι αντίπαλοι».

Στράτος Φωτεινέλης: «Είμαι στεναχωρημένος που δεν έγινε σωστή διαχείριση ενός αιτήματος που έκαναν οι οδηγοί και αφορούσε τη διαδρομή. Για τη λέσχη δεν μπορεί να πι κανείς πως δεν προσπάθησε, όμως οι συνθήκες που επικρατούσαν στο οδόστρωμα ήταν πρωτόγνωρες. Ειλικρινά δεν ξέρω αν έτσι μπορούμε να ξανακάνουμε ανάβαση στην Πιτίτσα».

Αντώνης Χατζηβασιλείου: «Ο αγώνας ήταν πολύ καλός. Εμείς ακόμη ψάχνουμε το αυτοκίνητο σε ρυθμίσεις και πατήματα, αλλά το ευχαριστηθήκαμε. Ευελπιστούμε και σε άλλα τέτοια αποτελέσματα γιατί το αυτοκίνητο ακόμη δεν έχει τελειώσει να προετοιμάζεται».

Βασίλης Ντέρμας: «Καλός αγώνας, η Λέσχη βοήθησε από την πλευρά της με μια στροφή περισσότερη που μας έβαλε. Όλα ήταν ωραία. Κέρδισα και το ευχαριστήθηκα ακόμη πιο πολύ».

Ηλίας Λαζανάς: «Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας. Φτιάχνουμε το αμάξι σιγά σιγά, πιστεύω πως σύντομα θα έρθουμε κοντά εκεί που θέλουμε. Είμαι ικανοποιημένος με την επίδοσή μου».

Γιάννης Φωτεινέλης: «Με τον αγώνα αυτό εξασφάλισα ουσιαστικά το πρωτάθλημα της Α7 και είμαι ικανοποιημένος για αυτό. Η διαδρομή ήταν ανέλπιστα απαράδεκτη δυστυχώς και η οργάνωση μέτρια».

Λεωνίδας Κύρκος: «Η Ανάβαση Πιτίτσας είναι μια ανάβαση με ιστορία. Είναι γρήγορη, τα αυτοκίνητα στρίβουν με χιλιόμετρα και οι θεατές το ευχαριστιούνται. Το φύλαξα λίγο για τα λάδια, το οδόστρωμα είναι λίγο περίεργο αλλά αν δεν κάνουμε τέτοιους αγώνες δεν θα έχουμε και ανάλογες εμπειρίες. Ήταν καλό που είχα και συναγωνισμό από τους χρόνους του Αθυμαρίτη».

Παράθεση:rallygr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
SCOOBYLAND :: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-
Μετάβαση σε: