SCOOBYLAND
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Greek Subaru Enthusiasts Club
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

 

 Nεα απο τo IRC

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΔευ Δεκ 13, 2010 10:56 pm

Το πλήρες ημερολόγιο IRC για το 2011


01 18-22 January, Monaco: Rallye Monte-Carlo (Asphalt)
02 11-13 March, Argentina: Rally de los Alerces* (Gravel)
03 06-08 May, France: Tour de Corse (Asphalt)
04 02-04 June, Ukraine: Prime Yalta Rally (Asphalt)
05 23-25 June, Belgium: Geko Ypres Rally (Asphalt)
06 14-16 July, Portugal: Sata Rallye Acores (Gravel)
07 04-06 August, Portugal: Rali Vinho Madeira (Asphalt)
08 26-28 August, Czech Republic: Barum Czech Rally Zlin (Asphalt)
09 09-11 September, Hungary: Mecsek Rallye (Asphalt/gravel)
10 22-24 September, Italy: Rallye Sanremo (Asphalt)
11 14-16 October, Scotland: RACMSA Rally of Scotland (Gravel)
12 03-05 November, Cyprus: FxPro Cyprus Rally (Asphalt/gravel)

TBC Date TBA, Spain: Rally Islas Canarias, Trofeo El Corte Ingles (Asphalt)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΠαρ Ιαν 14, 2011 10:38 am

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Γιορτή!

Η αυλαία για τους αγώνες Ράλλυ του 2011 είναι έτοιμη να ανοίξει σε λίγες μέρες, και μάλιστα με τον πλέον παραδοσιακό τρόπο: την τέλεση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, το οποίο μάλιστα φέτος γιορτάζει 100 χρόνια ζωής!

Τι και αν ο αγώνας δεν προσμετράει και φέτος στο WRC, όπως έχουμε συνηθίσει; Ο εορτασμός των 100 χρόνων έχει προσελκύσει τεράστιο αριθμό αγωνιζομένων οι οποίοι και θέλουν να εκκινήσουν στον πλέον θρυλικό αγώνα Ράλλυ. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η οργανωτική επιτροπή είχε αποφασίσει να περιορίσει τον αριθμό συμμετοχών στα 100 πληρώματα, αλλά μετά από τις υπερβολικές αιτήσεις αναγκάστηκε να τον αυξήσει στα 120! Είναι χαρακτηριστικό, ότι υπήρξαν 300 αιτήσεις για συμμετοχή, αλλά η οργανωτική επιτροπή ήταν αυτή που επέλεξε τους τελικούς 120 συμμετέχοντες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η ποιότητα των συμμετοχών να είναι τέτοια που αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια όμοια της δεν έχουμε συναντήσει! Όμως, ο αγώνας έχει και ελληνικό ενδιαφέρον, αφού ο Δημήτρης Αμαξόπουλος θα εκκινήσει στον αγώνα οδηγώντας ένα Citroen DS3 R3T, με την παρουσία του σε αυτόν τον ξεχωριστό και ιδιαίτερο αγώνα με εορταστικό χρώμα, να είναι ιδιαίτερα τιμητική και σημαντική!

Nεα απο τo IRC Ekso

Ο αγώνας που αποτελεί τον εναρκτήριο αγώνα του IRC θα κινηθεί σε γνωστές-κλασσικές διαδρομές, τις οποίες αναμένεται να κατακλύσει πλήθος κόσμου. Το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Μόντε Κάρλο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή το βράδυ προς το ξημέρωμα του Σαββάτου, μετά από συνολικά 13 δοκιμασίες. Τις δύο πρώτες ημέρες οι αγωνιζόμενοι θα κινηθούν στα βουνά γύρω από τη Valence, ενώ την Παρασκευή το πρωί θα κατευθυνθούν προς το Μονακό, όπου μετά από μία απογευματινή ανασυγκρότηση, τα 60(!) μόνο κορυφαία πληρώματα θα αγωνιστούν στις νυχτερινές ειδικές διαδρομές.

Από εκεί και πέρα, αν προσπαθήσουμε να αναλύσουμε και να κάνουμε προγνωστικά για τους μεγάλους πρωταγωνιστές και τα αστέρια που θα λάμψουν στον αγώνα, μάλλον θα κουράσουμε. Απλά, να σας αναφέρουμε ότι όλοι οι πρωταγωνιστές του IRC θα είναι εκεί, με τη Skoda να μοιάζει και φέτος με το ακλόνητο φαβορί για τον τίτλο. Ο Πρωταθλητής Juho Hanninen μαζί με τον Jan Kopecky θα οδηγήσουν τα δύο εργοστασιακά αυτοκίνητα, ενώ με Fabia S2000 θα εκκινήσουν και ο Nicolas Vouilloz, Freddy Loix, Andreas Mikkelsen, αλλά και ο 23χρονος ταλαντούχος Γερμανός (από τον οποίο οι συμπατριώτες του περιμένουν πολλά) Mark Wallenwein.

Όμως, και η Peugeot δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια στην προσπάθεια της να κερδίσει τον πλέον κλασσικό αγώνα Ράλλυ στην ιστορία. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, ο Olivier Quesnel (επικεφαλής της Peugeot Sport) επιστράτευσε τον Petter Solberg να οδηγήσει το 207 S2000, την ώρα που ίδιο αυτοκίνητο θα οδηγήσουν και οι μετρ του είδους Bryan Bouffier και Stephane Sarrazin. Σε αυτούς, προσθέστε και έναν από τους ειδικούς του αγώνα, Francois Delecour, αλλά και τον Guy Wilks που φέτος θα οδηγεί το 207 της επίσημης βρετανικής αντιπροσωπείας. Με Peugeot, όμως, θα δούμε και τον πρώην εργοστασιακό οδηγό της Ford Toni Gardemeister, όπως και τον πρώην Πρωταθλητή Ιταλίας και Ευρώπης, Giandomenico Basso! Φυσιολογικά θα αναρωτιέστε αν ανάμεσα στις κορυφαίες συμμετοχές θα υπάρχει κάποιος που οδηγεί Fiesta… Και βέβαια υπάρχει και αυτός είναι ο Henning Solberg, ο οποίος σε κάθε περίπτωση που οδήγησε το Fiesta S2000 κατάφερε να επικρατήσει στο SWRC!

Nεα απο τo IRC Proton

Όμως, δίπλα στις Skoda και Peugeot, υπάρχει ακόμα μία εργοστασιακή ομάδα και αυτή δεν είναι άλλη από την Proton, η οποία μάλιστα έχει στις τάξεις δύο από τους ταχύτερους οδηγούς του αγώνα! Βλέπετε, τα Satria S2000 θα οδηγήσουν οι Chris Atkinson και P-G Andersson, οι οποίοι έχουν τεράστια εμπειρία και αντίστοιχες παραστάσεις από τo WRC.

Σε κάθε περίπτωση, το Ράλλυ του Μόντε Κάρλο το οποίο θα γιορτάσει την επόμενη εβδομάδα 100 χρόνια ζωής, αναμένεται να είναι ίσως ο πιο ενδιαφέρον αγώνας της χρονιάς. Και όπως όλα δείχνουν έχει όλα τα εχέγγυα να το πετύχει.
4troxoi.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΤετ Ιαν 19, 2011 12:27 am

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Λίγο πριν την εκκίνηση...

Πλέον απομένουν ώρες για την εκκίνηση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Άνθρωποι και μηχανές είναι έτοιμοι για τον εορτασμό των εκατό χρόνων του θρυλικού αγώνα, και μαζί τους ο Δημήτρης Αμαξόπουλος. Ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός θα λάβει μέρος στον εναρκτήριο αγώνα του IRC οδηγώντας ένα Citroen DS3 R3T, έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον Giacomo Ciucci. Ο Δημήτρης είναι έτοιμος, αφού ολοκλήρωσε και τις αναγνωρίσεις του αγώνα, μεταφέροντας μας μάλιστα και τις εντυπώσεις του. «Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες! Πρώτη μέρα δοκιμών και κάναμε τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών που είναι κόντα στο μόντε κάρλο, δλδ τις διαδρομές της τρίτης μέρας του αγώνα. Ξεκινήσαμε με τη Μουλινε και τη Λαντόσκ. Υπερκλασσικές ειδικές γιά τους άλλους, γιά εμάς όλα καινούργια, αφού τις γράψαμε αξιοπρεπώς και τις επαληθεύσαμε μία φορά, αποφασίσαμε να πάμε στην ειδική διαδρομή 9 ώστε να γράψουμε και αυτή την ειδική ημέρα,αλλά ούτε αυτό δεν προλάβαμε. Γράψιμο νύχτα και οριακά 3 περάσματα στο σύνολο. Ωχ, είπαμε, σφιχτό μας βγήκε το ωράριο. (Από τις 7.30 στο αμάξι ,μέχρι τις 8 το βράδυ σταματήσαμε μόνο γιά βενζίνη και ένα τοστ) Το ίδιο βράδυ κάναμε άλλα 200 χλμ περίπου ώστε να είμαστε στη πόλη Βαλένς, (κέντρο του αγώνα ως την παρασκευή πρωί), μιά που Κυριακή και Δευτέρα έχουμε να κάνουμε τις σημειώσεις γιά τις υπόλοιπες διαδρομές.

Δεύτερη μέρα αναγνωρίσεων, ξάνα στο αμάξι από τις 7.30 και πάμε να γράψουμε τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές με μήκος 36 και 41 χλμ αντίστοιχα. Γράψιμο σε τρελό γιά μένα ρυθμό (μέση ωριαία γραψίματος έως και 60χμ/ώρα) αλλά ο τζιάκομο αποδείχθηκε συνεπέστατος. Έγραφε, διώρθωνε, παρατηρούσε σε χρόνο dt, παρόλα αυτά ο γύρος των ειδικών αυτών ήταν τεράστιος και ακόμα και αν ήμασταν πάνω από το όριο στα χώρια και στους επαρχιακούς δρόμους δεν προλαβαίναμε να είμαστε στην τρίτη ειδική της ημέρας με το φως του ήλιου. Οπότε ως συνήθως πλέον, γράψαμε ειδική που θα κάνουμε μέρα, τη νύχτα. Αμέσως μετά, η Σαν Μπονέ! Καταπληκτική ειδική. Πολύ γρήγορη, με μεγάλες ευθείες και γρήγορες καμπές που δεν τελειώνουν με τίποτα. Το τρίτο πέρασμα σε αυτή το κάναμε εκτός επίσημου ωραρίου.
Με την ωραία κούραση των αναγνωρίσεων ενός αγώνα απαιτητικού όπως το Μόντε Κάρλο, πήγαμε ξενοδοχείο και αφήσαμε γιά την τρίτη μέρα των αναγνωρίσεων τις πιό εύκολες (στο γράψιμο) διαδρομές, αυτές που θα γίνουν την Πέμπτη 20 του μηνός. Κυκλώναν σε 5 λεπτά, οπότε τα 23 και 24 χλμ μας φανήκαν παιχνιδάκι (όος αυτό είναι δυνατό). Ένα αρχικό συμπέρασμα γιά τις διαδρομές είνα πως σε κάθε πέρασμα αλλάζαν οι συνθήκες. Τη μία φορά η τάδε στροφή είχε πάγο, την άλλη βρεγμένο και το αντίθετο. Από ότι καταλάβαμε και όλοι μας είπαν αυτή είναι η γοητεία του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Όχι γιά τα κότερα του και τη χλιδή του, αλλά για τις συνθήκες του "πολέμου". Από ότι βλέπω θέλει αρκέτη τύχη, αυτοσχεδιασμό, εξυπνάδα και αυτοσυγκράτηση».

Από εκεί και πέρα, εμείς θα ξεκινήσουμε προσπαθώντας να διατηρήσουμε έναν αξιοπρεπή και στθαερό ρυθμό, αποφεύγοντας τα λάθη και ουσιαστικά μένοντας στο δρόμο. Στόχος μας είναι να προσέξουμε αρχικά και στη συνέχεια να δούμε πως θα εξελιχθεί ο αγώνας. Βλέπετε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος, ενώ εμείς δεν έχουμε γνώση ούτε των ειδικών, ούτε του αυτοκινήτου. Από αύριο, όμως, αρχίζει πλέον το πιο ωραίο κομμάτι της περιπέτειας μας». Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που γιορτάζει φέτος τα 100 του χρόνια, ξεκινάει αύριο στις 10:05 και η πρώτη ημέρα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές.
4troxoi.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΤετ Ιαν 19, 2011 11:10 pm

Δυναμικό ξεκίνημα Χάνινεν


Το θρυλικό Ράλι Μόντε Κάρλο ξεκίνησε με τη διεξαγωγή των τεσσάρων πρώτων ειδικών, και τον περσινό πρωταθλητή του IRC, Γιούχο Χάνινεν, να παίρνει από νωρίς ένα ευρύ προβάδισμα στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Nεα απο τo IRC 1295464454aa6400x263317

Ο φινλανδός οδηγός της Skoda έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στην 2η και 3η ειδική, ενώ απείχε ελάχιστα από την πρώτη θέση στις υπόλοιπες δύο. Το αποτέλεσμα ήταν να ξεφύγει με διαφορά 44,5" στην κορυφή από τον ομόσταβλό του, Φρέντι Λόιξ.

Στην 3η θέση βρίσκεται ο Πέτερ Σόλμπεργκ, στην επιστροφή του στο Μόντε Κάρλο ως γκεστ συμμετοχή με την Peugeot.

Ο νορβηγός υπολείπεται 10,8" του Λόιξ, ενώ βρίσκεται μόλις 0,2" μπροστά από τον Στεφάν Σαραζέν, που τον ακολουθεί στην 4η θέση. Την πρώτη 5άδα κλείνει ένας ακόμα οδηγός με Peugeot, ο Γκάι Γουίλκς.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αγωνιστική παρουσία του Φρανσουά Ντελεκούρ, στο πρώτο του ράλι κορυφαίου επιπέδου εδώ και οκτώ χρόνια. Ο 48χρονος γάλλος, νικητής στο Μόντε Κάρλο το 1994, έχει καταφέρει να γράψει ορισμένους πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους που τον έχουν φέρει στην 8η θέση, μόλις 1'52" μακριά από την κορυφή.

Η 2η μέρα περιλαμβάνει ακόμα τέσσερις ειδικές, ενώ το ράλι ολοκληρώνεται Παρασκευή (21/1) με την τέλεση των τελευταίων πέντε ειδικών.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΠεμ Ιαν 20, 2011 11:32 pm

Ολα τούμπα λόγω χιονιού

Τα πάνω-κάτω ήρθαν στην κατάταξη του Ράλι Μόντε Κάρλο κατά τη διάρκεια της 2ης μέρας, με τον γάλλο Μπριάν Μπουφιέ να τίθεται επικεφαλής με διαφορά 28" από τον συμπατριώτη του, Φρανσουά Ντελεκούρ.

Nεα απο τo IRC 1295557869aa1400x263317

Η μεγάλη ανατροπή έγινε στις απογευματινές ειδικές. Οι περισσότεροι οδηγοί δεν είχαν υπολογίσει ότι ο δρόμος θα ήταν στρωμένος με βαρύ χιόνι και έτρεξαν με ακατάλληλα για τις συνθήκες λάστιχα, με αποτέλεσμα να χάσουν σημαντικό έδαφος.

Ανάμεσα σε αυτούς που την... πάτησαν, ήταν ο Γιούχο Χάνινεν. Ο φινλανδός έχασε δύο λεπτά μόνο στην τελευταία ειδική και έπεσε από την 1η στην 6η θέση, μία μπροστά από τον Πέτερ Σόλμπεργκ.

Ο μοναδικός που πήρε το ρίσκο να βάλει λάστιχα με καρφιά για βαρύ χιόνι στο αγωνιστικό του και δικαιώθηκε, ήταν ο Ντελεκούρ. Ο βετεράνος οδηγός κέρδισε την τελευταία ειδική με αρκετά μεγάλη διαφορά και εκτοξεύτηκε από την 6η στην 2η θέση.

Μπροστά του βρίσκεται μόνο ο Μπουφιέ, ο οποίος είχε τον 2ο ταχύτερο χρόνο στην ειδική, τρέχοντας με δύο λάστιχα με καρφιά και δύο χειμερινά χωρίς καρφιά.

Πιο πίσω, στην 3η θέση, συναντάμε τον Φρέντι Λόιξ, σε απόσταση 1'05" από την κορυφή, ενώ την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν οι Γκάι Γουίλκς και Στεφάν Σαραζέν.

Ο Χάνινεν απέχει πάνω από 2,5 λεπτά από τον Μπουφιέ, ενώ η διαφορά του Σόλμπεργκ από τον πρωτοπόρο του ράλι έχει διαμορφωθεί στα περίπου 4 λεπτά.

Ο αγώνας ολοκληρώνεται την Παρασκευή (21/1) με τη διεξαγωγή των τελευταίων 5 ειδικών.

sport.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΣαβ Ιαν 22, 2011 2:25 am

IRC Montecarlo 2011 Higlights Day 1

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΚυρ Ιαν 23, 2011 2:19 am

Νικητής ο Μπουφιέ στο Μόντε

Ο Μπριάν Μπουφιέ ολοκλήρωσε τη μεγάλη έκπληξη στο φετινό Ράλι Μόντε Κάρλο, κερδίζοντας τον αγώνα με διαφορά μισού λεπτού από τον Φρέντι Λόιξ.

Nεα απο τo IRC 1295704555aa1250x

Αυτή ήταν, όχι μόνο η παρθενική νίκη του γάλλου οδηγού στο IRC, αλλά και η πρώτη φορά που κατάφερε να μπει στους βαθμούς στην τελική κατάταξη ενός γύρου του πρωταθλήματος.

"Είναι πραγματικά φανταστικό, είμαι τόσο χαρούμενος", δήλωσε ο ίδιος. "Η πίεση ήταν πολύ μεγάλη, αλλά σκεφτόμουν το τέλος της ειδικής. Ημουν πολύ συγκινημένος, είναι φανταστικό".

Ο Μπουφιέ έβαλε τις βάσεις για την επιτυχία το απόγευμα της 2ης μέρας, στις μοναδικές δύο χιονισμένες ειδικές του ράλι. Εκεί είχε την έμπνευση να χρησιμοποιήσει τον κατάλληλο για τις τύπο ελαστικών, σε αντίθεση με τους μέχρι τότε πρωτοπόρους που έκαναν λάθος επιλογές.

Εχοντας ανοίξει μια μεγάλη διαφορά μπροστά, ο Μπουφιέ οδήγησε προσεκτικά στις τελευταίες πέντε ειδικές, τερματίζοντας 32,5" μπροστά από τον δεύτερο.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Φρέντι Λόιξ και Γκάι Γουίλκς, με τον τελευταίο να παίρνει την 3η θέση μετά την εντολή της Peugeot στον Στεφάν Σαραζέν να καθυστερήσει να περάσει από το τελευταίο σημείο ελέγχου. Αυτό έγινε επειδή ο Γουίλκς θα τρέξει σε όλο το IRC με την ομάδα, αντίθετα για τον Σαραζέν αυτή ήταν η μία και μοναδική του εμφάνιση για φέτος.

Πέμπτος τερμάτισε ο Φρανσουά Ντελεκούρ. Ο βετεράνος γάλλος οδηγός βρέθηκε μέχρι και 2ος μετά τις χιονισμένες ειδικές, αλλά την τελευταία μέρα δυσκολεύτηκε να ακολουθήσει τον ρυθμό των υπολοίπων.

"Είναι δύσκολο να έχεις βρεθείς 2ος και να τερματίζεις 5ος, αλλά ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολα σήμερα", τόνισε ο Ντελεκούρ, ο οποίος επέστρεψε σε ράλι κορυφαίου επιπέδου ύστερα από 8 χρόνια.

Στην 6η θέση της κατάταξης τερμάτισε ο Γιούχο Χάνινεν, ο οποίος προηγούταν μέχρι και τα μισά του ράλι, πριν χάσει πολύ έδαφος στο χιόνι. Η κορυφαία 8άδα έκλεισε με τους Νικολά Βουιγιόζ και Γιαν Κοπέτσκι, καθώς ο Πέτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος βρισκόταν αγκαλιά με την 7η θέση, εγκατέλειψε στον δρόμο της επιστροφής στο Μονακό μετά την τελευταία ειδική.



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Nεα απο τo IRC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Nεα απο τo IRC   Nεα απο τo IRC Icon_minitimeΤρι Ιαν 25, 2011 3:41 am

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Nεα απο τo IRC
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
SCOOBYLAND :: ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-
Μετάβαση σε: