SCOOBYLAND
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Greek Subaru Enthusiasts Club
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Πιο ενεργά θέματα
Rally Dakar 2012
4 ωρες αγωνας αντοχης στην πιστα σερρων..TARANTINO DRAGSTER TEAM
Oι αγώνες στην TV
Video με Drift
Peugeot 106 Rallye
Αγωνιστικα νεα απο το Superbike
3ο PICK ΠΑΤΡΑΣ
1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας
Lancia Delta Integrale Evoluzione Ι & ΙΙ
Το Athens Supercross στις 8-9 Οκτωβρίου
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
SAINIS WORLD TUNING

 

 Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)

Πήγαινε κάτω 
5 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΣαβ Δεκ 03, 2011 7:28 am

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Suzukixl7hillclimbspeci

Στο προηγούμενο άρθρο σας προετοίμασα. Μίλησα για τρελές κατασκευές φτιαγμένες από παθιασμένους ανθρώπους που δεν αρκούνται στη μετριότητα. Ένα κομμάτι των motorsports που βρίθει από τέτοιες κατασκευές είναι τα hill climbs, ή στο ελληνικότερο αναβάσεις. Και ποια είναι η σημαντικότερη/διασημότερη ανάβαση στον κόσμο; Φυσικά το Pikes Peak International Hillclimb. Οι λεπτομέρειες όσον αφορά στον αγώνα αυτή τη στιγμή δεν έχουν σημασία, αυτό που έχει σημασία είναι ότι στην κατηγορία Unlimited συμμετέχουν ένα σωρό τέρατα, custom οχήματα φτιαγμένα για να κάνουν τον καλύτερο δυνατό χρόνο στη συγκεκριμένη διαδρομή. Ένα από αυτά είναι και το αγωνιστικό που θα αναλύσουμε τώρα, το Suzuki XL7 Hill Climb Special! Ξέρω τι σκέφτεστε όλοι σας: “Χαζός είναι αυτός; Φέτος ο Tajima έσπασε το φράγμα των 10 λεπτών στο Pikes Peak με ένα SX4 και αυτός βάζει στη λίστα το XL7 του 2007;”. Εν μέρη έχετε δίκιο. Όμως ας εξηγηθώ. Αυτό που ίσως να μην ξέρετε είναι ότι για την φετινή ανάβαση ασφαλτοστρώθηκε ένα σημαντικό μέρος της χωμάτινης διαδρομής με αποτέλεσμα τουλάχιστον στα δικά μου μάτια το ρεκόρ του Tajima στο φετινό time attack να είναι άκυρο. Επομένως πάω στο αμέσως προηγούμενο που είναι το 10.01.48 του ιδίου οδηγού με ένα Suzuki XL7.

Ο άνθρωπος πίσω από αυτό το τερατούργημα –και άλλα πριν από αυτό- είναι ο Nobuhiro “Monster” Tajima. Ξεκίνησε πριν από πάρα πολλά χρόνια ως οδηγός αγώνων (αποκλειστικά rally) και στη συνέχεια εξελίχθηκε ως manager ομάδας rally και ιδιοκτήτης βελτιωτικού οίκου. Έγινε ιδιαίτερα γνωστός από την ανάμειξή του με την εργοστασιακή ομάδα rally της Suzuki όταν αυτή προσπάθησε να μπει στο WRC και κυρίως από την εμμονή του στις αναβάσεις. Η πρώτη του προσπάθεια στο Pikes Peak ήταν το 1992 με ένα Suzuki Cultus (με δύο μηχανές παρακαλώ, όχι που θα ήταν κάτι νορμάλ…) και το επιστέγασμα των προσπαθειών του ήρθε το 2007 με το Suzuki XL-7 που εξετάζουμε εδώ. Στο ενδιάμεσο υπήρχαν φυσικά κι άλλες προσπάθειες πάντα με οχήματα της Suzuki (ή τέλος πάντων που βασίζονταν αμυδρά σε αυτά) αλλά ποτέ δεν κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ που κρατούσε ο Rod Millen, μέχρι όπως είπα το 2007.

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Suzukixl7hillclimbspeci

Ας αφήσουμε όμως το μάθημα ιστορίας και ας προχωρήσουμε στα σημαντικά. Το Hill Climb Special «βασίζεται» (ελάτε τώρα, βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει) στην ναυαρχίδα –για το 2007 μιλάμε πάντα- της Suzuki στην Αμερική, το XL-7. Στην πραγματικότητα όμως είναι μία custom κατασκευή η οποία δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με το κανονικό XL-7. Το spaceframe chassis είναι φτιαγμένο από ατσάλι και περιβάλλεται από panels κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και κέβλαρ. Φυσικά το να κρατηθεί το βάρος σε όσο το δυνατό χαμηλότερα επίπεδα ήταν ζωτικής σημασίας και με το XL-7 να ζυγίζει κάτι λιγότερο από 1200kg με οδηγό και καύσιμα νομίζω οτι ο στόχος επετεύχθη. Στις τέσσερις γωνίες του chassis βρίσκουμε διπλά ψαλίδια, λύση μονόδρομος για τον χαρακτήρα του αγώνα δυστυχώς όμως όσο και να έψαξα δεν μπόρεσα να βρω λεπτομέρειες για τον κατασκευαστή της ανάρτησης και τις ρυθμίσεις αυτής. Στις πλήμνες υπεύθυνα για να προσπαθήσουν να σταματήσουν το όχημα είναι τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενα διαστάσεων 370mm εμπρός και 350mm πίσω με 8πίστονες δαγκάνες τόσο εμπρός όσο και πίσω. Όλη αυτή τη δύναμη πέδησης αναλαμβάνουν να περάσουν στον δρόμο –σε οποιοδήποτε οδόστρωμα τους δοθεί, καθώς η ανάβαση Pikes Peak περιλαμβάνει τόσο χωματόδρομο όσο και ασφαλτοστρωμένα κομμάτια- ελαστικά της Falken, ειδικά φυσικά για το Pikes Peak σε διάσταση 285/60/18 και στους τέσσερις τροχούς, περασμένα σε τόσο πανάλαφρες όσο και ιδιαίτερα ανθεκτικές ζάντες της Rays.

Ο κινητήρας –τοποθετημένος στο κέντρο- που έδινε κίνηση σε αυτό το τέρας δεν ήταν άλλος από τον N36A, εξακύλινδρο σε διάταξη V, 3,6 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που κινούσε και το ταπεινό Suzuki XL-7 στην πολιτική του μορφή. Οι διαφορές ήταν όπως οποιοσδήποτε καταλαβαίνει πολλές και σημαντικές. Σχεδόν τίποτα δεν έμεινε εργοστασιακό καθώς για να αντέξει αυτά τα δέκα λεπτά που διαρκεί η ανάβαση όλα τα μέρη του έπρεπε να αντικατασταθούν με ανθεκτικότερα. Και για να επιτύχει αυτόν τον χρόνο, έπρεπε η ιπποδύναμη να αγγίξει τετραψήφια νούμερα. Κύριοι υπαίτιοι για την ιπποδύναμη είναι δύο turbo (ένα σε κάθε πλευρά του V). 1007 άλογα στις 8.500 σ.α.λ. και τα 102 kg.m ροπής στις 6.250 σ.α.λ. έφτασε να αποδίδει ο N36A σε μηδενικό υψόμετρο (στο επίπεδο της θάλασσας). Ο κινητήρας, όπως κάθε αγωνιστικός κινητήρας που σέβεται τον εαυτό του ήταν φυσικά εξοπλισμένος με ξηρό κάρτερ και πολλά ακόμα καλούδια, τα περισσότερα custom made στις προδιαγραφές που όρισε ο Tajima και η ομάδα μηχανικών του. Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν μοιράζεται και πολλά κοινά με τον απλό N36A που ανέφερα παραπάνω… Όπως και να έχει, αυτός συνεργάζεται με σειριακό 6-τάχυτο κιβώτιο αγνώστων λοιπών στοιχείων με τρίφτερο direct release συμπλέκτη από την Exedy. Τα διαφορικά εμπρός και πίσω είναι υδραυλικά ελεγχόμενα με το κεντρικό να είναι μηχανικό.

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Suzukixl7hillclimbspeci

Για το τέλος άφησα το εμφανές. Την αεροδυναμική. Σε σύγκριση με το μοντέλο του 2006, οι αεροδυναμιστές που δούλευαν πάνω στο XL-7 αύξησαν την κάθετη παραγόμενη δύναμη κατά 35%! Μικρές, μεγάλες και τεράστιες πτέρυγες σε όλο το μήκος, ύψος και πλάτος του αμαξώματος φροντίζουν γι’ αυτό. Εμπρός, μεγάλη πτέρυγα, splitter και πλευρικά canards, πίσω τεραστίων διαστάσεων (σοβαρά, έχω δει μικρότερα τραπέζια) αεροτομή και εξίσου μεγάλος διαχύτης. Μην μπερδεύεστε όμως, όλα αυτά εξυπηρετούν έναν σκοπό και αυτός είναι να κρατήσουν το Suzuki στον δρόμο.

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Suzukixl7hillclimbspeci

πηγη autoblog.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
alexgsub
vip
vip
alexgsub


Αριθμός μηνυμάτων : 5437
Ημερομηνία εγγραφής : 18/07/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Αθήνα

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΣαβ Δεκ 03, 2011 2:38 pm

Από τα αγαπημένα μου... πολύ δυνατό αμάξι.......
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
CHRISTINE




Αριθμός μηνυμάτων : 224
Ημερομηνία εγγραφής : 28/10/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Αθήνα-Κ.Κηφισιά

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΔευ Δεκ 12, 2011 6:45 am

Μπράβο Κωστάκο!!! Θέλω κι άλλα τέτοια άρθρα!!! Άξιος!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΔευ Δεκ 12, 2011 10:53 pm

CHRISTINE έγραψε:
Μπράβο Κωστάκο!!! Θέλω κι άλλα τέτοια άρθρα!!! Άξιος!!!!!

Οτι θελει το κορίτσι μας... Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
george04

george04


Αριθμός μηνυμάτων : 13678
Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ΙΛΙΟΝ

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΤρι Δεκ 13, 2011 2:36 pm

ωπα!!!

θα το πω στην γυναικα σου!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΤρι Δεκ 13, 2011 10:41 pm

george04 έγραψε:
ωπα!!!

θα το πω στην γυναικα σου!!!

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  32187 Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  32187 Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  32187 Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  32187
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
alexgsub
vip
vip
alexgsub


Αριθμός μηνυμάτων : 5437
Ημερομηνία εγγραφής : 18/07/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : Αθήνα

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΤρι Δεκ 13, 2011 11:38 pm

Ο anar είναι μονογαμικός το έχουμε πει..... μη μου τον ζορίζετε.....

heeehehhexaxaxaxaxxa heeehehhexaxaxaxaxxa heeehehhexaxaxaxaxxa
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ANAR
Moderator
Moderator
ANAR


Αριθμός μηνυμάτων : 23334
Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : Ωρωπος

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΤετ Δεκ 14, 2011 1:05 am

παιδες ειμαστε off topic....μην χαλαμε ενα τοσο ωραιο θεμα Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tarantinodrag
vip
vip
tarantinodrag


Αριθμός μηνυμάτων : 4266
Ημερομηνία εγγραφής : 01/07/2010
Τόπος : LARISSA

Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)    Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)  Icon_minitimeΤετ Δεκ 14, 2011 1:14 am

cheers
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.tarantinodrag.blogspot.com
 
Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία! (Μέρος 1)
» Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 3)
» Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 4)
» Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 5)
» Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 6)

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
SCOOBYLAND :: ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ-
Μετάβαση σε: