Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Τετ Απρ 27, 2011 3:42 am
10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Με συνολικά 161 συμμετοχές μεταξύ των οποίων 63 στην Sporting και 98 στην Regularity ο φετινός αγώνας που διεξάγεται με κέντρο τα Καμένα Βούρλα και περιλαμβάνει αρκετές φημισμένες διαδρομές σε άσφαλτο και χώμα, όπως η Ελάτεια, το Ρεγγίνι, ο Μπράλος κ.α. έχει όλα τα συστατικά για πλούσιο θέαμα που θα φέρει στην επιφάνεια όμορφες αναμνήσεις από το χθες. Εγγύηση γι’αυτό αποτελεί άλλωστε και η ποιότητα των συμμετοχών από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Στη μάχη της Sporting που τις δύο πρώτες ημέρες στις 6-7 Μαϊου θα δοθεί στην άσφαλτο και στην συνέχεια στις 8 Μαϊου στο χώμα (το ασφάλτινο και το χωμάτινο σκέλος βαθμολογούνται ως ξεχωριστοί αγώνες) το παρόν θα δώσουν μεταξύ άλλων και οι νικητές προηγούμενων ετών. Αναφερόμαστε στους Jari Laaksonen – Jari Kristeri που με ένα Volvo 142 κέρδισαν τον αγώνα το ’04 και ’05 και που φέτος συμμετέχουν με ένα Mazda RX7 Rally καθώς στους νικητές το ’07 και ’08 Marco Bianchini – Emanuele Baldaccini που φέτος θα αγωνιστούν με μια Lancia 037.
Βέβαια η διεκδίκηση της νίκης κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση θα είναι καθώς από ελληνικής πλευράς δεν λείπουν οι νικητές του ’09 Βασίλης Βελάνης – Γιάννης Βελάνης με το γνωστό Ford Escort RS 1600 αλλά και πολλά ελληνικά πληρώματα ικανά για το καλύτερο όπως οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Παναγιώτης Κατάρας μεPorsche 911 RS, οι Στέφανος Σπάρταλης – Γιώργος Πολυζώης με Ford Escort RS 1600, οι Κωνσταντίνος Πίτσος – Στέλιος Καραπαπάζης με την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally κ.α.
Αντίστοιχα δυνατός αναμένεται και ο ανταγωνισμός στην Regularity που συγκεντρώνει πολλούς συνδυασμούς με διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο σε αυτόν τον αγώνα ακριβείας. Τον κύριο λόγο έχουν εδώ τα πληρώματα από την Ελλάδα και την Κύπρο μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν οι πρωταθλητές Ευρώπης Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με Porsche 911, οι Στέλιος Βανέζος - Πέτρος Σούτζης με Alfa Romeo Veloce (ο κύπριος οδηγός έχει κερδίσει τον αγώνα το’06 και ’08), οι Σταύρος Σταύρου-Κυριάκος Χριστοδούλου με Ford Escort (νικητές το ’09), καθώς και έμπειροι συνδυασμοί όπως οι Κωνσταντίνος Μητρόπουλος – Δημήτρης Μπουνάζος (Fiat 131 Abarth Rallye), Γιώργος Κίκιζας – Θεόδωρος Χαδιός (Porsche 911) κ.ά.
Ο πλήρης κατάλογος των συμμετοχών μαζί με την σειρά εκκίνησης αναμένεται να ανακοινωθεί στις επόμενες ημέρες μέχρι το Σάββατο 30 Απριλίου, οπότε θα πραγματοποιηθεί στο μουσείο Νάσιουτζικ και συνέντευξη Τύπου με όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον αγώνα.
Μείνετε συντονισμένοι και βέβαια επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του 10ου Mercedes Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στο http://www.historic.acropolisrally.gr για ότι νεότερο σχετικά με τον αγώνα.
Το άρωμα του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις γίνεται όλο και πιο έντονο καθώς σήμερα ξεκίνησε η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου που φέτος χάρη σε ενέργειες του Στράτου Φωτεινέλη φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του Ιδιωτικού ΚΤΕΟ Auteco στην Λ. Αθηνών. Πολλά από τα αυτοκίνητα που τις επόμενες ημέρες θα δώσουν την δική τους μάχη στις ειδικές διαδρομές έδωσαν το παρόν στην σημερινή πρώτη ημέρα του τεχνικού ελέγχου στην οποία ήταν υποχρεωτική η παρουσία των ελληνικών συμμετοχών και προαιρετική αυτή των ξένων με τα οποία θα συνεχιστεί ο τεχνικός έλεγχος αύριο. Από την σημερινή διαδικασία πέρασαν συνολικά 113 αυτοκίνητα, από τα οποία 36 της Sporting και 77 της Regularity κατηγορίας τα οποία και πήραν το πράσινο φως για την συμμετοχή τους στον αγώνα.
Η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου θα συνεχιστεί αύριο στις 11:00 με τα αυτοκίνητα των ξένων συμμετοχών και θα ολοκληρωθεί στις 13:00 ενώ λίγες ώρες αργότερα, στις 18:00 τα πληρώματα θα βρεθούν στην Ακρόπολη για την τελετή εκκίνησης. 4troxoi.gr
savvas sti type ra Super Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 28215 Ημερομηνία εγγραφής : 30/06/2010 Ηλικία : 50 Τόπος : AΘΗΝΑ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Πεμ Μάης 05, 2011 7:29 am
Μαλιστα πολυ ωραια Κωστα !!!
kostaswrc
Αριθμός μηνυμάτων : 3841 Ημερομηνία εγγραφής : 26/07/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : ΔΑΦΝΙ, ΠΤΕΡΥΓΑ 555
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Πεμ Μάης 05, 2011 7:35 am
του χρόνου και τα gt στα ιστορικά!
ANAR Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Πεμ Μάης 05, 2011 7:40 am
kostaswrc έγραψε:
του χρόνου και τα gt στα ιστορικά!
Στο ραλι αντικα
kostaswrc
Αριθμός μηνυμάτων : 3841 Ημερομηνία εγγραφής : 26/07/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : ΔΑΦΝΙ, ΠΤΕΡΥΓΑ 555
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Πεμ Μάης 05, 2011 7:46 am
ANAR έγραψε:
kostaswrc έγραψε:
του χρόνου και τα gt στα ιστορικά!
Στο ραλι αντικα
στο ράλι ΘΡΥΛΟΣ
ANAR Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Παρ Μάης 06, 2011 6:52 am
10o Μercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
145 ιστορικά αυτοκίνητα ξεκίνησαν συνολικά για τον τριήμερο αγώνα, περνώντας από τη ράμπα εκκίνησης υπό τα βλέμματα όσων αψήφησαν τις σημερινές άστατες καιρικές συνθήκες και πήγαν στον Ιερό Βράχο, για να τιμήσουν και να θαυμάσουν το λαμπερό παρελθόν της Αυτοκίνησης. Πιο νωρίς, είχε τελειώσει και η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου, που ξεκίνησε από χθες, στο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Auteco στη Λεωφόρο Αθηνών, από την οποία τελικά το πράσινο φως πήραν 52 αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting και 93 της Regularity.
Να σημειωθεί πως μετά και τον τεχνικό έλεγχο στην κατηγορία Sporting δε θα εκκινήσουν οι Ούγγροι Κ. Andras – J. Andras (Νο 12, Porsche 911 SC) και οι «Talbot» – Γ. Bασιλειάδης (Νο 18, Porsche 911 SC), ενώ στη Regularity αντίστοιχα δε θα εκκινήσουν οι Σ. Σταύρου – Κ. Χριστοδούλου (Νο 201, Ford Escort), K. Μητρόπουλος – Δ. Μπουνάζος (Νο 211, Fiat 131 Abarth Rally), I. Rotaru – G. Iovu (No 220, Porsche 356), Δ. Παπανδρέου – (Νο 250, Alfa Romeo Giulia Nuova) και Ε. Τζαβάρας – Β. Τζαβάρας (Νο 264, Jaguar Mk II 2.4).
Ο «πραγματικός» αγώνας και για τις δύο κατηγορίες, ξεκινάει αύριο, Παρασκευή. Το πρόγραμμα της κατηγορίας Sporting περιλαμβάνει για το πρώτο ασφάλτινο σκέλος 6 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 69 χιλιομέτρων. Οι αγωνιζόμενοι θα ξεκινήσουν στις 14:00 από τα Καμένα Βούρλα για τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές, ενώ θα επιστρέψουν, στο χώρο ανασυγκρότησης στις 18:09 (στις εγκαταστάσεις των παλαιών ξενοδοχείων Ράδιο & Θρόνιο).
Στις 21:00 το σκηνικό θα επαναληφθεί, αυτήν τη φορά υπό το φως των προβολέων αναβιώνοντας την υπέροχη ατμόσφαιρα άλλων εποχών. Στον αγώνα ακριβείας της Regularity τα πληρώματα θα ξεκινήσουν από την Αθήνα και συγκεκριμένα από το χώρο στάθμευσης του Ο.Α.Κ.Α. στις 09:00 και ακολουθώντας τη διαδρομή που θα τους δοθεί, με ενδιάμεσους σταθμούς στο Olympus Plaza και στο Δίστομο, θα καταλήξουν το απόγευμα στις 19:30 στα Καμένα Βούρλα.
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Σαβ Μάης 07, 2011 10:10 am
10ο Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Νικητής ο Bianchini!
Ο Ιταλός Marco Bianchini με την εντυπωσιακή Lancia 037 είναι ο ένας από τους δύο νικητές που θα προκύψουν στο φετινό, 10ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Ως γνωστόν, ο ελληνικός ιστορικός αγώνας, αποτελούταν φέτος από δύο σκέλη, ένα ασφάλτινο και ένα χωμάτινο, τα οποία προσμετρούσαν το καθένα ξεχωριστά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Έτσι, οι δύο ασφάλτινες ημέρες που παρακολούθησαμε μέχρι σήμερα, σηματοδότησαν τον πρώτο εκ των δύο αγώνα, στον οποίο ο δύο φορές νικητής του Ιστορικού Ακρόπολις, πρόσθεσε ακόμα μία στο ενεργητικό του. Ο Bianchini ήταν και σήμερα με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας, εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες της Lancia 037, και κερδίζοντας όλες τις σημερινές ειδικές διαδρομές του αγώνα. Με αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά, ήταν ο ταχύτερος στις 10 από τις 12 ειδικές του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου τον ακολούθησε ο συμπατριώτης του Enrico Brazzoli, ο οποίος και κέρδισε τους βαθμούς του πρώτου για το αντίστοιχο Πρωτάθλημα, αφού η Lancia δεν προσμετράει στον θεσμό του ευρωπαϊκού. Ο οδηγός της Porsche, που ήταν πρώτος στη σχετική βαθμολογία πριν την έναρξη του αγώνα, με αυτόν τον τρόπο αύξησε τη διαφορά του από τους υπόλοιπους διώκτες του στο κυνήγι του τίτλου. Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν άλλαξε, με τον Pierangelo Rossi με ακόμα μία 911 να συμπληρώνει το απόλυτα ιταλικό βάθρο.
Πιο πίσω, όμως, οι Σπάρταλης-Πολυζώης με το Ford Escort RS 1600, προσπάθησαν και έδωσαν μάχη με τους επίσης Ιταλούς Passuti-Bisol με ακόμα μία 911(!), χωρίς όμως να καταφέρουν να διατηρηθούν μπροστά τους στη σημερινή δύσκολη ημέρα. Από τη μία πλευρά η λάθος επιλογή ελαστικών, τα οποία ήταν πολύ μαλακά με αποτέλεσμα το Escort να πλαγιολισθαίνει στο μεγαλύτερο μέρος των ειδικών, και από την άλλη μία αδιαθεσία του οδηγού σήμερα το πρωί, δεν του επέτρεψαν να διατηρήσει την τέταρτη θέση στην κατοχή του, με αποτέλεσμα να τερματίσει πέμπτος και πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς.
Ο Ernst Harrach με το εντυπωσιακό Mitsubishi Lancer, κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα στην έκτη θέση της γενικής, μπροστά από τον Miroslav Janota με το Opel Kadett GTE από την Τσεχία. Πάντως, αμφότεροι οι νεαροί οδηγοί, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ακριβώς πίσω τους ακολούθησαν οι Πίτσος-Καραπαπάζης με την εντυπωσιακή Toyota Celica GT 2000 Rally, στην πρώτη τους συμμετοχή με το ιαπωνικό κουπέ. Ο ταχύτατος Έλληνας οδηγός, προτίμησε να ακολουθήσει έναν σταθερό ρυθμό, ο οποίος και του επέτρεψε να προσαρμοστεί με το αυτοκίνητο, αλλά και να σημειώσει καλές επιδόσεις. Την πρώτη τριάδα μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων, συμπλήρωσαν οι Δάρας-Καραμουσαλής με την BMW 2002 ti, οι οποίοι ναι μεν εκμεταλλεύθηκαν την εγκατάλειψη των Μάριου Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα με το Ford Escort RS 1600 από κινητήρα, αλλά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα κινήθηκαν ταχύτατα, τερματίζοντας και στην 11η θέση της γενικής, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο τους ήταν αρκετά υποδεέστερο από του συναγωνισμού. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι σήμερα εξαιρετικές επιδόσεις σημείωσαν οι Καροτσιέρης-Κατάρας με την Porsche 911, οι οποίοι και επέστρεψαν υπό καθεστώς superally. Σας θυμίζουμε ότι εχθές προδώθηκαν από την τροχαλία στροφάλου του κινητήρα του γερμανικού αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν πολύ νωρίς. Σήμερα, όμως, επέστρεψαν στη δράση και σημειώσαν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας χρόνους πολύ κοντά σε αυτούς των ιταλικών πληρωμάτων.
Οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Sporting, θα επιστρέψουν αύριο στη δράση, αλλά αυτή τη φορά με τα αυτοκίνητα τους να φέρουν χωμάτινα ελαστικά και αντίστοιχα μηχανικά μέρη. Ο αυριανός χωμάτινος αγώνας είναι τελείως ξεχωριστός, τόσο σε επίπεδο Πανελληνίου, όσο και Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Όμως, διαφορετικό θα είναι το ωράριο του αγώνα σε σχέση με αυτό που έχει ανακοινώσει η οργανωτική επιτροπή. Συγκεκριμένα, η ε.δ. Παλαιοχώρι (που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί δύο φορές ακυρώθηκε. Ο λόγος έγκειται στο γεγονός λιμνάζοντα νερά καθιστούν αδύνατο το πέρασμα από την ειδική. Έτσι, η οργανωτική επιτροπή προχωρά σε αλλαγή του ωραρίου, αφού οι ειδικές διαδρομές Ρεγγίνι και Ελάτεια, θα πραγματοποιηθούν συνολικά τρεις φορές, αντί για δύο. Σύμφωνα με την οργανωτική επιτροπή, το «νέο ωράριο θα ανακοινωθεί το συντομότερο δυνατό ώστε οι θεατές να προγραμματίσουν την επίσκεψή τους στα βουνά η οποία θα διευκολυνθεί και από τις πολύ καλές καιρικές συνθήκες που αναμένεται να επικρατήσουν αύριο στην περιοχή». www.4troxoi.gr
ANAR Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Κυρ Μάης 08, 2011 6:41 am
10ο Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Σε ελληνικά χέρια η νίκη!
Μπορεί οι «γείτονες» μας Ιταλοί να είναι μετρ του είδους στην άσφαλτο, αλλά όταν πρόκειται για χωμάτινες επιφάνειες, οι Έλληνες οδηγοί αποδεικνύεται ότι έχουν την ταχύτητα να διακριθούν και να κερδίσουν. Αυτό απέδειξαν σήμερα οι Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης, που στην πρώτη τους παρουσία με την Toyota Celica 2000 GT Rally κατάφεραν στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές πάνω από τη Λαμία να επικρατήσουν δτο δεύτερο αγώνα που ουσιαστικά ολοκλήρωσε το 10ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Το ελληνικό πλήρωμα, ήταν από την πρώτη ειδική του αγώνα στη μάχη και πέρασε στην κορφή στα μέσα της ημέρας, καταφέρνοντας να διατηρηθεί εκεί ως το τέλος, παρά την πίεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους, Bianchini-Baldaccini με την πανίσχυρη Lancia 037. Μία πολύ σημαντική επιτυχία, ειδικά αν αναλογιστούμε τη διαφορά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
Η σημερινή ημέρα αποδείχθηκε πολύ δύσκολη για ανθρώπους και μηχανές, με τις πολλές εγκαταλείψεις να είναι από τα κύρια χρακτηριστικά του αγώνα. Σημειώστε, ότι μετά την ακύρωση της ε.δ. Παλαιοχώρι, τα πληρώματα αγωνίστηκαν 3 φορές στις ε.δ. Ρεγγίνι. Οι Πίτσος – Καραπαπάζης, όμως, ήταν αυτοί που έμειναν μακριά από τα προβλήματα και οδήγησαν ταχύτατα, με αποτέλεσμα να δικαιωθούν στο τέλος με την επιτυχία τους. Το πλήρωμα της 037 έχασε πολύτιμο χρόνο στο πρώτο loop ειδικών, όταν και είχε επιλέξει λάθος ρυθμίσεις για την ανάρτηση της Lancia. Χρόνο, που το ελληνικό πλήρωμα δεν τους επέτρεψε να καλύψουν. Πιο πίσω, ο Αμερικανός-Ιρλανδός Frank Cunningham με το Ford Escort MKII φανέρωσε ένα τελείς δαφορετικό πρόσωπο σήμερα, αφού ήταν ταχύτατος και ανταγωνιστικός, καταφέρνοντας έτσι να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Δύο ιταλικά πληρώματα, συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, αμφότεροι με Porsche 911. Τέταρτοι, ανέβηκαν οι Passuti-Bosil, ενώ τους ακολούθησαν οι Rossi-Beltrame. Αμφότεροι, δεν αντιμετώπισαν προβλήματα σήμερα, και εκμεταλλευόμενοι προβλήματα των αντιπάλων τους, κατάφεραν να πλασαριστούν ψηλά στη γενική κατάταξη. Πίσω τους, ακολούθησε ακόμα ένα ελληνικό πλήρωμα με Ford Escort MKI RS 2000. Ο λόγος για τους Οικονόμου-Γαρυφάλλη, οι οποίοι σήμερα βρέθηκαν στις επιφάνειες που προτιμούν, καταφέρνοντας έτσι να σημειώσουν πολύ καλούς χρόνους στις ειδικές και μία πολύ καλή επίδοση σε επίπεδο γενικής, όντας και πρώτοι στην κλάση τους.
Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε Στέλιος Γιαμαλάκης με τον Νίκο Σάμιο δίπλα του, οι οποίοι σήμερα άλλαξαν αυτοκίνητο και από το μπάκετ του Renault 5 Turbo, πέρασαν σε αυτό του Talbot Lotus Sunbeam. Και αν η 13η θέση στον ασφάλτινο αγώνα, η έκτη γενικής στο χωμάτινο αγώνα και η δεύτερη στην κλάση τους πίσω από την πανίσχυρη Porsche των Rossi-Beltrame, αποτελεί ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό που μπορεί να σημειώσει κανείς, πάντως, είναι τα εντυπωσιακά τους περάσματα με το λευκό Talbot.
Κάτι, όμως, που ισχύει σε κάθε περίπτωση και για τον Χρήστο Πλατή, που συμμετείχε μόνο στο χωμάτινο σκέλος του αγώνα, έχοντας δίπλα του τον El-Nak Jr. στο πράσινο Toyota Starlet KP60. Ο πολύπειρος οδηγός είμαι ταχύτατος στις χωμάτινες επιφάνειες και το απέδειξε σήμερα απογειώνοντας το Starlet, τερματίζοντας στην 8η θέση της γενικής(!) και φυσικά επικρατώντας στην κλάση τους. Την πρώτη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Χρυσόστομος και Κωνσταντίνος Καρέλης με ακόμα ένα Ford Escort MKI, ακολουθούμενοι από τους δύο φορές νικητές του Ιστορικού Ακρόπολις, Laaksonen-Kristeri με Mazda RX-7. Το φινλανδικό πλήρωμα, που στην άσφαλτο σημείωσε μέτριες ως κακές επιδόσεις, ταλαιπωρήθηκε σήμερα από ένα πρόβλημα στο κιβώτιο, αφού πολύ νωρίς έμειναν χωρίς 3η σχέση στο κιβώτιο.
Όπως αναφέραμε, όμως, και πιο πάνω, η σημερινή ημέρα χαρακτηρίστηκε από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Oι Brazzoli-Trutalli με την Porsche 911, είχαν μία έξοδο στην 1η ειδική, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου και να κολλήσουν. Όμως, για καλή τους τύχη βρέθηκαν εκεί οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, οι οποίοι και τους βοήθησαν να βγουν από το δρόμο και να συνεχίσουν την προσπάθεια τους, έχοντας χάσει όμως περισσότερα από 20 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για νίκη. Το πλήρωμα του Escort, που είχε επικρατήσει στον αγώνα το 2009, στάθηκε και σήμερα πολύ άτυχο, αφού λίγο νωρίτερα είχαν βγει στο ίδιο σημείο με το ιταλικό πλήρωμα, αλλά το Ford ήταν αδύνατο να επιστρέψει στο δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Η ατυχία σε όλο της το μεγαλείο. Στην ίδια ειδική, κάθε ελπίδα για διάκριση έχασαν και οι Graham-Parsons με το Ford Escort, αφού αντιμετώπισαν προβλημα με την ανάφλεξη του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να περιοριστούν με καλούς στη συνέχεια και μόλις την 21η θέση της γενικής.
Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, όμως, εγκατέλειψαν και οι Κουτσίκος-Παυλή με την BMW 2002 ti από έξοδο. Στη 2η ειδική, ήταν οι σειρά των Harrach-Beck με το Mitsubishi Lancer να τεθούν εκτός μάχης από σπασμένο διαφορικό. Στο δεύτερο πέρασμα από το Ρεγγίνι, η αρχή έγινε με τους Σπάρταλη-Πολυζώη, οι οποίοι σταμάτησαν στην άκρη του δρόμου από σπασμένο διαφορικό, την ώρα που αξίζει να σημειώσουμε ότι ο οδηγός ήταν και άρρωστος. Στην ίδια ειδική, οι Καροτσιέρης-Κατάρας (που σήμερα άλλαξαν αυτοκίνητο και βρέθηκαν στο εσωτερικό του Ford Escort MKI) είχαν μία έξοδο, η οποία προκάλεσε σημαντικό πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα μετά την ολοκλήρωση της να εγκαταλείψουν. Από έξοδο, τέθηκαν εκτός στην 3η ειδική και οι Mapenzana-Torlasco με την Porsche 911, αλλά και οι Myrsell-Juntilla με την 911 RS από σπασμένο κιβώτιο. Το πλήρωμα της Porsche, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης μετά τις δύο πρώτες ειδικές, κινούμενοι ταχύτατα, αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος τους. Μακριά από την κορυφή, όμως, βρέθηκαν οι Janota-Dresler με το Opel Kadett, αφού στην 4η ειδική αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να τερματίσουν μόλις στην 18η θέση της γενικής. Στην ίδια ειδική, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και οι Λυκάκης-Χατζηθεωδορίδης με το Ford Escort MKI από σπασμένο κινητήρα και ενώ βρίσκονταν στην 8η θέση της γενικής.
Όμως, η μάχη ολοκληρώθηκε και στην κατηγορία Regularity, με τον Αποστόλη Παπανίκο και τον Αριστοτέλη Γεωργίου να επικρατούν στον ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα, οδηγώντας ένα Triumph GT6. Αυτή ήταν και η σημαντικότερη επιτυχία τους στους αγώνες Regularity. Πίσω τους, ακολούθησαν οι περσινοί Πρωταθλητές Ευρώπης Κατσαούνης-Μανσόλας με την εντυπωσιακή Porsche 911 R, την ώρα που οι Καρούμπας-Μάρκου συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα με το Fiat 124 Spider.
Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το 10ο Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο όλοι θα θυμόσαστε τόσο για την ποιότητα των συμμετοχών, όσο και για το συναγωνισμό στις ειδικές διαδρομές. Ακρόπολις, όμως, έχουμε και σε λίγο περισσότερο από ένα μήνα από σήμερα, αλλά στη σύγχρονη μορφή του…
ANAR Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: Απ: 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Τετ Ιουλ 20, 2011 3:30 am
10ο Ιστορικό Rally Acropolis highlights
Τον περασμένο Μάιο έγινε το 10ο ιστορικό Rally Acropolis όπου συμμετείχαν αρκετά καταπληκτικά αυτοκίνητα. Δες ένα video με τα highlights αυτών των αυτοκινήτων. Η μουσική σταματά μετά το 1:32.
cabrinha
Αριθμός μηνυμάτων : 856 Ημερομηνία εγγραφής : 03/07/2010 Ηλικία : 38 Τόπος : Πάτρα