SCOOBYLAND
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Greek Subaru Enthusiasts Club
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Πιο ενεργά θέματα
Rally Dakar 2012
4 ωρες αγωνας αντοχης στην πιστα σερρων..TARANTINO DRAGSTER TEAM
Oι αγώνες στην TV
Video με Drift
Peugeot 106 Rallye
Αγωνιστικα νεα απο το Superbike
3ο PICK ΠΑΤΡΑΣ
1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας
Lancia Delta Integrale Evoluzione Ι & ΙΙ
Το Athens Supercross στις 8-9 Οκτωβρίου
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
SAINIS WORLD TUNING

 

 Ιστορία Αυτοκινησης

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
O PALIOS

O PALIOS


Αριθμός μηνυμάτων : 283
Ημερομηνία εγγραφής : 14/07/2010
Ηλικία : 52
Τόπος : ΧΟΝΟΛΟΥΛΟΥ!!!!

Ιστορία Αυτοκινησης Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ιστορία Αυτοκινησης   Ιστορία Αυτοκινησης Icon_minitimeΠαρ Ιουλ 23, 2010 1:47 pm

Την αρχή έκανε στην γαλλία,το 1769, ο Nicolas Jοseph Cougnot
δημιουργώντας το πρώτο ατμοκίνητο όχημα ,ένα ατμοκινούμενο αμάξι,το fardier.
Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο αποτελόντας το
πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία!!Το 1770, ο
Γερμανο-Αυστριακός εφευρέτης Siegfried Marcus συναρμολόγησε ένα
μηχανοκίνητο αμαξίδιο. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το
μηχανικό κινητήρα του Κουνιότ σε μηχανική ενέργεια.92 χρόνια αργότερα ο
Etienne Lenoir έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης
και ένα χρόνο αργότερα ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1ο ταξίδι με
αυτοκίνητο στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ. με μέση
ταχυτήτα 6,4 χλμ/ώρα , με μόλις 0,5 ίππους(η ιπποδύναμη είναι η δύναμη
που δίνει ένα άλογο για να σηκώσει ένα βάρος 75 κιλών σε ύψος 1 μέτρου).
Το αυτοκίνητο, με κινητήρα του Νικολάους Όττο (Nikolaus Otto) εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη , παράχθηκε στη Γερμανία το 1885 από τον Καρλ Μπεντς (Karl Benz). Ο Μπεντς κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στο Μάνχαϊμ
(Mannheim) της Γερμανίας. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του
αυτοκινήτου,(κακώς αφού ο Λενουάρ το είχε εφέυρει) αρκετοί άλλοι
Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να
κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή. Το 1886 οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ (Gottlieb Daimler) και Βίλχελμ Μέιμπαχ (Wilhelm Maybach) στην Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμασμένη το 1885.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Ιστορία Αυτοκινησης
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία (Μέρος 2)
» Η ιστορία του "555" στην Subaru
» 40 χρόνια M-Power. H ιστορία του τμήματος M της BMW
» Nissan Skyline GT-R: Η ιστορία ενός θρύλου
» Τα δέκα πιο τρελά αγωνιστικά στην ιστορία! (Μέρος 1)

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
SCOOBYLAND :: ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ-
Μετάβαση σε: