Την αρχή έκανε στην γαλλία,το 1769, ο Nicolas Jοseph Cougnot
δημιουργώντας το πρώτο ατμοκίνητο όχημα ,ένα ατμοκινούμενο αμάξι,το
fardier.
Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο αποτελόντας το
πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία!!Το 1770, ο
Γερμανο-Αυστριακός εφευρέτης Siegfried Marcus συναρμολόγησε ένα
μηχανοκίνητο αμαξίδιο. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το
μηχανικό κινητήρα του Κουνιότ σε μηχανική ενέργεια.92 χρόνια αργότερα ο
Etienne Lenoir έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης
και ένα χρόνο αργότερα ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1ο ταξίδι με
αυτοκίνητο στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ. με μέση
ταχυτήτα 6,4 χλμ/ώρα , με μόλις 0,5 ίππους(η ιπποδύναμη είναι η δύναμη
που δίνει ένα άλογο για να σηκώσει ένα βάρος 75 κιλών σε ύψος 1 μέτρου).
Το αυτοκίνητο, με κινητήρα του
Νικολάους Όττο (Nikolaus Otto) εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη , παράχθηκε στη
Γερμανία το 1885 από τον
Καρλ Μπεντς (Karl Benz). Ο Μπεντς κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στο
Μάνχαϊμ (Mannheim) της Γερμανίας. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του
αυτοκινήτου,(κακώς αφού ο Λενουάρ το είχε εφέυρει) αρκετοί άλλοι
Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να
κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή. Το 1886 οι
Γκότλιμπ Ντάιμλερ (Gottlieb Daimler) και
Βίλχελμ Μέιμπαχ (Wilhelm Maybach) στην
Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την
μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμασμένη το 1885.