Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 3-4 Νοεμβρίου Τρι Σεπ 25, 2012 3:22 am
11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 3-4 Νοεμβρίου
Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ο πιο απαιτητικός αγώνας Ιστορικών Αυτοκινήτων, έφτασε αισίως στην 11η εκδοχή του. Σε λιγότερο από δύο μήνες, τα ελληνικά βουνά θα υποδεχτούν για ακόμα μια φορά όλους εκείνους που τιμούν την ιστορία τόσο του Ράλλυ Ακρόπολις, όσο και των αγώνων ράλλυ γενικότερα. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, θα αποτελέσει το 12ο γύρο της κατηγορίας Sporting που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλλυ της FIA, καθώς και τον 9ο γύρο του Πρωταθλήματος Regularity της FIA. Επιπλέον, το χωμάτινο σκέλος που θα ακολουθήσουν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting, την Κυριακή 4 Νοεμβρίου, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος για σύγχρονα αυτοκίνητα.
Από τα Καμένα Βούρλα, όπου και το επίκεντρο του αγώνα, οι αγωνιζόμενοι στην κατηγορία Sporting θα πάρουν εκκίνηση το Σάββατο 3 Νοεμβρίου στις 10 π.μ. για το πρώτο σκέλος του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο θα διεξαχθεί σε ασφάλτινες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 85 χλμ. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, τα ίδια αυτοκίνητα με τις κατάλληλες εργασίες θα προετοιμαστούν έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, που περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 80 χλμ. αποκλειστικά σε χωμάτινες επιφάνειες. Με αμιγώς ασφάλτινο χαρακτήρα, η διαδρομή της κατηγορίας Regularity θα έχει σαν αφετηρία τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις, ενώ με ενδιάμεσους σταθμούς σε περιοχές της Βοιωτίας, της Φθιώτιδας και της Φωκίδας, θα ολοκληρωθεί έπειτα από περίπου 600 χλμ. στα Καμένα Βούρλα, όπου και η τελετή τερματισμού και η απονομή των επάθλων για το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις το απόγευμα της Κυριακής 4 Νοεμβρίου. πηγη 4troxoi.gr
ANAR Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: Απ: 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 3-4 Νοεμβρίου Σαβ Νοε 03, 2012 7:49 am
11o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Ξεκίνησε η "μάχη" των Ειδικών Διαδρομών
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της μέχρι τώρα αναμέτρησης είναι οι Ιταλοί "Pedro"-Girillo Stefano.
Οι Ιταλοί εκμεταλλευόμενοι την υπεροχή της Lancia 037 πέτυχαν τον καλύτερο χρόνο και στις τρεις ε.δ., χτίζοντας από νωρίς μια διαφορά 38,3 δευτερολέπτων από τους δεύτερους Muccioli-Zumelli ( Porsche 911 RS).
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Έλληνες Βελάνης-Βελάνη (Ford Escort RS1600). Η έτερη Lancia 037 με πλήρωμα τους Bosurgi-Granata σημείωσε τον τέταρτο χρόνο, ενώ το ελληνικό πλήρωμα Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 RS) τερμάτισε στην πέμπτη θέση.
Ακολουθεί ανασυγκρότηση στην Ηρακλειά και στη συνέχεια τα πληρώματα θα επαναλάβουν τις ειδικές διαδρομές.
Σημειώστε ότι μέχρι στιγμής έχουν εγκαταλείψει επτά πληρώματα. Πρόκειται για τους "Ιαβέρη"-Κουτσίκο Παναγιώτη (BMW 2002 TI) που εγκατέλειψαν λόγω προβλήματος στον κινητήρα,. Καροτσιέρης Ανδρέας –Κατάρας Παναγιώτης (Ford Escort RS 2000), Owen Richard-Alfter Andreas) (Alfa Romeo Giulia Sprint Veloce) εγκατέλειψαν λόγω μηχανικής βλάβης.
Οι Βιτόγιαννης Κ. – Καστριώτης Δ (Ford Escort RS 2000) εγκατέλειψαν από μετάδοση ενώ οι Καλύβας Λάζαρος –Ψαράκου Φωτεινή ( Toyota Startlet) εγκατέλειψαν λόγω μηχανικής βλάβης. Από την ίδια αιτία εγκατέλειψαν οι Καρέλλης Χρυσόστομος – Καρέλλης Κωνσταντίνος με Ford Escort RS 2000.
Τέλος λόγω προβλήματος στον κινητήρα εγκατέλειψαν και οι Δάρας Χρήστος-Καραμουσαλής Θεόδωρος (BMW 2002 TI).
11o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις οι δηλώσεις
“Pedro”- “Skeggia” Lancia Rally 037 Οι ειδικές ήταν πολύ γλιστερές. Είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Έχουμε κερδίσει το Πρωτάθλημα και είναι φανταστικά να οδηγείς χωρίς βαθμολογικό άγχος, είναι σαν διακοπές.
Muccioli G– Zumelli Luisa Porsche 911 SC Οι ειδικές ήταν πολύ γλιστερές. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Είδαμε αγελάδες στην ΕΔ2, ήταν πολύ αστείο.
Βελάνης Βασίλης– Βελάνης Γιάννης Ford Escort RS 1600 Συναντήσαμε πέντε αγελάδες στην ΕΔ2 και χάσαμε χρόνο. Επίσης, έχουμε κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο δεν ξέρουμε ακριβώς ποιο είναι. Οι ειδικές είχαν πολλές υγρασίες.
auto.in.gr
PANAGIOTIS STI Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 2134 Ημερομηνία εγγραφής : 25/09/2010
Θέμα: Απ: 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 3-4 Νοεμβρίου Δευ Νοε 05, 2012 8:09 am
Δειτε και φριξτε στο 0:43
stavkumugen
Αριθμός μηνυμάτων : 1063 Ημερομηνία εγγραφής : 20/08/2011 Ηλικία : 45 Τόπος : κερκυρα
Θέμα: Απ: 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 3-4 Νοεμβρίου Δευ Νοε 05, 2012 9:10 am
PANAGIOTIS STI έγραψε:
Δειτε και φριξτε στο 0:43
ANAR Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Το θέμα είναι ότι δεν κένει και τελείως στην άκρη...... συνεχίζει κανονικά..... χαχαχα....
NikosZan
Αριθμός μηνυμάτων : 1355 Ημερομηνία εγγραφής : 15/09/2012 Ηλικία : 35 Τόπος : Αθηνα
Θέμα: Απ: 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 3-4 Νοεμβρίου Τρι Νοε 06, 2012 1:35 am
Tragic............
ANAR Moderator
Αριθμός μηνυμάτων : 23334 Ημερομηνία εγγραφής : 23/07/2010 Ηλικία : 45 Τόπος : Ωρωπος
Θέμα: Απ: 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: 3-4 Νοεμβρίου Πεμ Νοε 08, 2012 8:24 am
11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Όπως το ’83...
Όπως το 1983, όταν ο Walter Rohrl είχε ανέβει με την Lancia 037 στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, έτσι και φέτος το πανέμορφο ιταλικό αγωνιστικό κατάφερε να τερματίσει πρώτο σε ένα Ακρόπολις, αν και Ιστορικό. Οι Ιταλοί «Pedro»-Cirillo έδειξαν το δρόμο στις χθεσινές ασφάλτινες ειδικές και σήμερα κατάφεραν να διατηρηθούν στην κορυφή της κατάταξης εκμεταλλευόμενοι τη διαφορά που είχαν δημουργήσει. Την ίδια ώρα, οι μεγάλοι τους αντίπαλοι, και η ελληνική ελπίδα για διάκριση οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. του σκέλους μετά από έξοδο, αφήνοντας το ιταλικό πλήρωμα μόνο πρώτο του να επιστρέψει στα Καμένα Βούρλα χωρίς πίεση. Ο Έλληνας οδηγός είχε καταφέρει να περάσει μέχρι εκείνο το σημείο στη δεύτερη θέση της γενικής, ξεπερνώντας το εμπόδιο της Porsche των Muccioli-Zumelli, και προσπάθησε να «πιάσει» την 037, εν τέλει χωρίς επιτυχία. Έτσι, ο οδηγός από το Σαν Μαρίνο με τη συμπαθή συνοδηγό του τερμάτισαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ακολουθώντας τον «Pedro».
Την ελλληνική σημαία κράτησαν ψηλά οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με την Porsche 911 στα χρώματα του Απόλλωνα Σμύρνης, οι οποίοι κατάφεραν να σημείωσουν μία σπουδαία επιτυχία ανεβαίνοντας στο βάθρο. Στο σημερινό χωμάτινο σκέλος, οδήγησαν με σωστή στρατηγική σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, πυροβόλησαν όποτε χρειάστηκε και στο τέλος δικαιώθηκαν για την προσπάθεια τους, πραγματοποιώντας και τις δύο ημέρες έναν πολύ καλό αγώνα. Ακόμα ένα ιταλικό πλήρωμα, οι Bosurgi-Granata με τη δεύτερη ex-Alen 037 τερμάτισε στην 4η θέση, με τον οδηγό να κάνει την επανεμφάνιση του σε χωμάτινες ειδικές μετά από 20 χρόνια. Οι Εδιπίδης-Γιώτης με το λευκό Ford Escort κατάφεραν να πλασαριστούν στην 5η θέση της γενικής μετά από ώριμο αγώνα και αποφεύγοντας τα προβλήματα, με τους Γιαμαλάκη-Σαμιό με το Talbot Sunbeam να ακολουθούν. Σε αυτό το σημείο αξίζει να τονίσουμε ότι ο διήμερος αγώνας αποδείχθηκε σκληρός για ανθρώπους και μηχανές, αφού μόλις 14 πληρώματα ολοκλήρωσαν την προσπάθεια τους. Γεγονός που αποδεικνύει πόσο σημαντικός ήταν ο τερματισμός σε έναν τόσο μεγάλο και σκληρό αγώνα. Στην κατηγορία Regularity, Νικητές αναδείχθηκαν οι Φωτόπουλος-Γεωργίου με την Alfa Romeo Veloce, οι οποίοι και είχαν αναδειχθεί Πρωταθλητές Ευρώπης το 2007, όντας και ένας από τους πλέον έμπειρους συνδυασμούς του αγώνα. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Καρούμπας-Μάρκου με Fiat 124 Spider με 82,4 βαθμούς ποινής, οι οποίοι έδωσαν μάχη με τους τρίτους στην κατάταξη Αντωνόπουλο-Καλίτση με Porsche 911 που είχαν συνολικά 85,7 βαθμούς ποινής.
Όπως είχαμε αναφέρει και εχθές, κάθε ημέρα του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, προσμετρά ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκικήτων. Έτσι, σήμερα είχαμε έναν τελείως καινούργιο αγώνα για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, στα οποία προστέθηκαν οδηγοί οι οποίοι και συμμετείχαν μόνο στο σημερινό χωμάτινο σκέλος. Ένα από αυτά, οι Οικονόμου-Γαρυφάλης με το Ford Escort RS2000 κατάφεραν να κερδίσουν τον αγώνα. Από την πρώτη ειδική οδήγησαν γρήγορα, πίεσαν τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, όντας δεύτεροι, και από τη στιγμή που το πλήρωμα του Ford Escort RS 1600 βγήκε από το δρόμο ανέβηκαν στην κορυφή παραμένοντας εκεί ως το τέλος. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης, που παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο τους δεν βολεύεται στο χώμα, οδήγησαν γρήγορα και με σωστή στρατηγική, καταφέρνοντας να κερδίσουν τη μάχη της δεύτερης θέσης από τους Πλατή-Τρανό με το Toyota Starlet. Οι τελευταίοι, απογείωσαν για ακόμα μία φορά το πράσινο Starlet και κέρδισαν το χειροκρότητα του κόσμου για τα περάσματα τους, και φυσικά στο τέλος την 3η θέση της γενικής. Όμως, στο 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είχαμε ακόμα ένα σημαντικό γεγονός, το οποίο δεν ήταν άλλο πέρα από την ανάδειξη του Πρωταθλητή Ελλάδας. Αυτός, δεν είναι άλλος από τον Γρηγόρη Νιώρα, ο οποίος μαζί με τον Κώστα Κακαλή και το Subaru Impreza N12 κατάφεραν να κατακτήσουν τον τίτλο πραγματοποιώντας ακόμα μία εξαιρετική εμφάνιση. Ο πολύπειρος οδηγός με την μακρά καριέρα στους αγώνες Ράλλυ και τις σημαντικές επιτυχίες, κατάφερε να σημειώσει τη μεγαλύτερη όλων, πιστοποιώντας τη σημαντική δουλειά που έκανε μαζί με το συνοδηγό του σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Μάλιστα, η κατάκτηση του τίτλου συνδυάστηκε και με τη νίκη στο σημερινό αγώνα στις χωμάτινες ειδικές του Ιστορικού. Όμως, αυτό που αξίζει να σημειώσουμε ότι σε απόλυτους χρόνους ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας ήταν αυτός των Χατζητσοπάνη-Πετρόπουλου. Ο πρώην Έλληνας Πρωταθλητής επέστρεψε στην αγωνιστική δράση στις ειδικές της ιδιαίτερης πατρίδας του, πραγματοποίησε εξαιρετικές επιδόσεις, αλλά στο τέλος τέθηκε εκτός αγώνα μετά από καταγγελία για εξωτερική βοήθεια.
Ο μεγάλος αντίπαλος του Γρηγόρη Νιώρα και έτερου διεκδικητή του τίτλου, ο Λάμπρος Κύρκος στάθηκε άτυχος. Πάντα με τον Γιώργο Πολυζώη δίπλα του στο Lancer EVO IX, έχασαν χρόνο μετά από μία έξοδο στην δεύτερη ειδική, ενώ στο δεύτερο πέρασμα από την ίδια ειδική, όντας και προτελευταία, είχαν ένα κλατάρισμα το οποίο και τους κόστισε δέκα λεπτά. Σε εκείνο το σημείο αποφάσισαν, προφανώς απογοητευμένοι να εγκαταλείψουν την προσπάθεια τους. Έτσι, και με τον Χατζητσοπάνη εκτός αγώνα, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι «ΤΑΖ»-Σούκουλης, οι οποίοι και διακρίνονται για την ταχύτητα τους στο χώμα, οδηγώντας πάντα το Mitsubishi Lancer EVO IX. Για το τρίτο σκαλί του βάθρου, είχαμε μία όμορφη μάχη ανάμεσα στους Κωνστακάτο-Σιδεράκη και Κλουβάτο Βλαχογένη με Subaru Impreza N14 και Mitsubishi Lancer EVOIX, με τελικούς νικητές τους πρώτους, μόλις με δέκα δευτερόλεπτα διαφορά.
Λίγο πιο πίσω, είχαμε ακόμα μία μάχη ανάμεσα σε δύο νέα και ταχύτατα πληρώματα. Ο λόγος για τους Αναγνωστάκο-Τσαούσογλου και Λευκαδίτη-Ακράτο με MG ZR 105 και Peugeot 206, αντίστοιχα. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι πρώτοι, με τον πρώην «Γίνε» να αποδεικνύει για ακόμα μία φορά την ταχύτητα του στο χώμα. Μακάρι οι εμφανίσεις του να γίνουν ακόμα περισσότερες και πιο συχνές! Από την άλλη πλευρά, ο Σάββας Λευκαδίτης, που επίσης ανήκει στην οικογένεια του «Γίνε Πρωταθλητής» κατάφερε να τερματίσει δεύτερος αλλά με αυτό το αποτέλεσμα κατάφερε να πανηγυρίσει τον τίτλο στην F2. Ο μεγάλος του αντίπαλος, ο Χαράλαμπος Γαζετάς εγκατέλειψε μετά από μηχανική βλάβη, αφήνοντας έτσι τον τίτλο στα χέρια του ταχύτατου Σάββα. Ό,τι ισχύει για τον Αναγνωστάκο και την παρουσία του στους ελληνικούς αγώνες, ισχύει και για τον Λευκαδίτη. Μακάρι η παρουσία του να έχει ανάλογη συνέχεια και τη νέα χρονιά.
Κάπως έτσι έπεσε η αυλαία του 11ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και του 48ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος, αφήνοντας μία γλυκιά γεύση παρά τις όποιες αντικειμενικές δυσκολίες, ελέω της οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα μας. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, πάντως, ο αγώνας πραγματοποιήθηκε (αντίθετα με όσα έλεγαν κάποιοι άλλοι) και μάλιστα με επιτυχία. Ας ελπίσουμε ότι τη νέα χρονιά οι συνθήκες θα είναι καλύτερες και θα επιτρέψουν τη διοργάνωση ενός ακόμα καλύτερου αγώνα και με ακόμα καλύτερες συμμετοχές, τόσο από το εξωτερικό, όσο και από τη χώρα μας